Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام «بگیلان» اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین - سهیل بانی؛ در آخرین معاملات بورس امروز سهام شرکت توسعه مسیر برق گیلان قیمت ۲۲,۳۹۷ریال ثبت شد و رشدی ۱.۵درصدی رقم زد. بگیلان در پایان معاملات امروز  با ۲.۲درصد رشد قیمت پایانی ۲۲,۵۴۴ریال را ثبت کرد و با این تفاسیر روز بعدی معاملاتی خود را با همین قیمت آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جابجایی چهار میلیون و ۲۰۰هزار برگه سهم، ارزش معاملات امروز «بگیلان» به رقم ۹میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان رسید. همچنین ۵۳درصد از سهام این نماد را حقیقی‌ها و ۴۷درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، اشخاص حقیقی ۸۸درصد و کدهای حقوقی حدود ۱۲درصد از سهام شرکت توسعه مسیر برق گیلان را فروختند. برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۷ بهمن ماه) ارزش سهام عدالت من (۶ بهمن ماه) سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش بورس امروز/ ترس و تردید بازار را به صف فروش کشاند معاون وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس شد نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/ سرخی به بازار برگشت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: توسعه مسیر برق گیلان بگیلان بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی به قله ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۹۰۷ واحدی رسید و پس از اینکه ۲ روز روند بازار در هفته جاری، نزولی بود بالاخره، ورق بازار برگشت.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با افزایش ۲ هزار و ۴۵۸ واحدی در ارتفاع ۷۲۶ هزار واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۶ همت و ۵۰۷ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۶۰ هزار و ۹۴۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی، فولاد، فارس، وبملت، وامید، نوری و شستا بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۶۳ واحدی در ارتفاع ۲۴ هزار و ۷۰۸ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۶۹۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۸۷ هزار و ۴۶۱ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های هرمز، شگویا، وسپهر، زاگرس و خاور بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های آریا و بپاس بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • بازگشت دامنه نوسان بورس به حالت عادی از فردا
  • ورق بورس برگشت
  • شاخص بورس سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت
  • بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد
  • جو مثبت در بازار سهام؛ حدود ۵۰۰ نماد بورسی صف خرید شدند
  • بورس در روز پس از «وعده صادق» /امیدواری سهامداران در دقایق پایانی افزایش یافت
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • بورس ریخت؛ سهامداران همچنان ناامید هستند
  • سقوط ۵۳ هزار واحدی بورس/ سهامداران ناامید و خسته هستند
  • ریزش شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۰۷ هزار واحد