Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد فرجی مدافع شمالی شهرخودرو مدعی است که این تیم قادر خواهد بود در ادامه فصل به نتایج بهتری دست یافته و به رتبه مناسبی برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد فرجی ، مدافع شهرخودرو در خصوص شرایط این تیم و بازی برابر تیم سابق خود نساجی قائم‌شهر و تغییر پست او در این بازی توسط مهدی رحمتی گفت:

شرایط جدول به گونه‌ای است که با یک برد می‌توانیم به رده پنجم و ششم جدول صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتیازات تیم‌ها به یکدیگر خیلی نزدیک است و همین موضوع باعث حساسیت بیش از حد مسابقات شده است. ما نیز سعی میکنیم در ۳ بازی باقی مانده خود تا پایان نیم فصل حداکثر امتیازات را کسب کنیم تا بتوانیم در جمع مدعیان حضور داشته باشیم.

 

فرشاد فرجی درباره تقابل با نساجی نیز گفت:

خدا را شکر توانستیم سه امتیاز حساس در بازی با تیم خوب نساجی را کسب کنیم و این پیروزی باعث شد تا تیم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار بگیرد.

فرشاد فرجی در خصوص بازی هفته بعد شهرخودرو با سپاهان شرایط تیمش را مناسب ارزیابی کرد و گفت:

قطعا بازی با سپاهان آن هم در اصفهان همیشه سخت و حساس بوده است. آنها قطعا با تمام قوا برای حفظ جایگاهی که به دست آوردند وارد زمین خواهند شد. سپاهان شاکله اصلی خود را به خوبی حفظ کرده است که این نقطه قوت این تیم محسوب می‌شود و با بازیکنان جدیدی که جذب کرده قوی‌تر از سال‌های گذشته ظاهر شده است. ما نیز قطعا برای کسب امتیاز به اصفهان خواهیم رفت و امیدوار هستیم با دست پر از این بازی خارج شویم.

فرشاد فرجی در مورد تجربه کار زیر نظر مهدی رحمتی به عنوان سرمربی این تیم و آینده او در عرصه مربیگری، گفت:

مهدی رحمتی قطعا در آینده یکی از بهترین مربیان ایران خواهد شد. رحمتی مربی دلسوزی نشان داده و برای حل مشکلات شخصی بازیکنان وقت می‌گذارد تا آنها را برطرف کند و به دنبال آن است تا بازیکنانش با آرامش در مسابقات حضور داشته باشند که این خودش یک حسن اخلاق و امتیاز برای وی محسوب می‌شود. از نظر فنی نیز ایشان ۲۰ سال در سطح اول فوتبال ایران تجربه بازی داشته است و همین موضوع باعث شده چنته او پر باشد.

فرشاد فرجی گفت:

خدا را شکر با توجه به اینکه تازه وارد عرصه مربیگری شده و با بازیکنان جوان زیادی مشغول به کار است به نظر من توانسته نتایج خوبی را کسب کند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم دل هواداران مان را شاد کنیم. شهرخودرو در سال‌های اخیر عملکرد خوبی داشته و در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافته و همین موضوع باعث شده توقع هواداران بالا برود که این کاملا حق آنهاست. ولی خب باید به تغییرات و وضعیت تیم نیز نگاه کنیم. بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شدند که در شاکله اصلی تیم حضور داشتند که این به ما لطمه زیادی زد. اما بازیکنانی که جذب شدند با کیفیت هستند و نیاز به زمان دارند تا خود را ثابت کنند. در بازی های اخیر نیز همین بازیکنان به خوبی نشان دادند که شایستگی لازم برای موفق شدن را دارند هر چند در بازی با نفت مسجد سلیمان روی حادثه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. اما قطعا این تیم چیزهای زیادی برای گفتن دارد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهر خودرو فرشاد فرجی فرشاد فرجی مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!

به گزارش ورزش سه، این خبر عجیب در حالی از یورگن کلینزمن به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تراکتور نام برده که مدعی شده هوشنگ نصیرزاده از روز گذشته مذاکرات خود را با این سرمربی مشهور المانی آغاز کرده است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتور همچنان از «سرمربی پرافتخار داخلی» به عنوان گزینه نهایی خود نام برده و اعتقاد دارند که در صورت حل مشکلات وی، او سرمربی تراکتور خواهد شد.

با این وجود طرح نام یورگن کلینزمن باعث شده تا موجی از ‌واکنش‌ها در میان هواداران تراکتور به وجود بیاید که البته اغلب آنها استخدام این سرمربی را دور از انتظار و بعید می‌دانند.

نکته جالب اینکه  کلینزمن چندی پیش هدایت تیم کره را برعهده داشت و در جام ملتها با این تیم تا نیمه نهایی صعود کرد و از سمت خود برکنار شد

با این حال شاید او بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نامی باشد که تاکنون برای نیمکت تراکتور مطرح شده و البته هنوز هیچکس در باشگاه تراکتور خبر مذاکره با او را تایید نمی‌کند و همه چیز در حد شایعه باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم