Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم پرسپولیس بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان در فصل 2021 به شرایط دیگر تیم‌های حاضر در گروه پرسپولیس پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی که در فصل گذشته در پرسپولیس توانسته بود جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد و با توجه به تلاش برای دریافت خروجی بازیکنان برای حضور در قطر و همچنین ماجرای بخشودگی کارت قرمز سیامک نعمتی، عملکردی تاثیرگذار داشت، بعد از انجام قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان و حضور پرسپولیس در گروه پنجم این رقابت‌ها به سایت رسمی باشگاه گفته است: با توجه به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 باید بگویم و تاکید کنم که در این رقابت‌ها، حریف آسان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ها همه قابل احترام هستند و نمی‌شود هیچ تیمی را دست کم گرفت. تیمی که به نمایندگی کشوری می‌آید حتما خوب است و یک سری قابلیت‌ها دارد. چون تجربه چندین و چند ساله داریم، می‌گوییم، حریف آسان وجود ندارد. باید خیلی خوب تدارک ببینیم و خیلی خوب باشیم تا بتوانیم موفقیت‌ها و افتخارات سال‌های گذشته را کامل کنیم.

 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با شرایط دیگر تیم‌ها گفته: قدرت‌های فوتبال آسیا با تدارک ویژه و هزینه‌های نجومی در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. راه پیدا کردن به فینال واقعا دشوار است و کار خیلی سختی است. با کوچکترین اشتباه از دور خارج می‌شوید. برای رسیدن به این موقعیت باید خیلی بهتر از قبل تدارک ببینیم چون رقبا، نگاه ویژه‌ای به ما خواهند داشت. خود را برابر تیمی می‌بینند که در سه فصل گذشته، دو بار قهرمان غرب آسیا شده و به فینال رسیده است. حتما تدارک آنها نیز ویژه‌تر خواهد بود.

 

افشین پیروانی در پایان گفت: تیم، باشگاه و هواداران همه باید دست به دست هم بدهیم تا پرسپولیس به آن چه که لیاقتش را دارد برسد. در مورد بحث میزبانی هم باید بگویم، قطعا ما هم دلمان می‌خواهد میزبان بازی‌های متمرکز مرحله گروهی باشیم ولی بحث امکانات وجود دارد که یکی از بدیهی‌ترین آنها VAR است. به این ترتیب امکانی برای میزبانی نیست.

افشین پیروانی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افشین پیروانی پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که با پیروزی ۳ بر صفر میهمان سرخپوش همراه بود. دانیال اسماعیلی فر (۷)، عیسی آل‌کثیر (۶۶) و محمدحسین کنعانی‌زادگان (۷۱) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

اوسمار ویه را پس از این پیروزی در نشست خبری گفت: همه می دانند که بازی کردن در آبادان چقدر برای تیم ها سخت است. با این حال وقتی تیمی با سه گل پیروز می شود و گلی نمی خورد یعنی نتیجه عالی کسب کرده است. بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و واقعا از آنها رضایت دارم.

سرمربی سرخپوشان با ابراز خرسندی از صعود تیمش به صدر جدول گفت: ما باید دیدار برابر صنعت نفت را با پیروزی به پایان می رساندیم که کارمان را انجام دادیم اما باید بپذیریم که یک بازی بیشتر از رقیب انجام داده ایم و باید منتظر باشیم.

ویه را در خصوص مصدومیت عالیشاه نیز گفت: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

اوسمار در مورد دیدارهای سختی که پرسپولیس در ادامه لیگ و جام حذفی دارد گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

کد خبر 6082161

دیگر خبرها

  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • ما نمی خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم