Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@04:53:28 GMT

۵۸ پروژه عمرانی دهه فجر در پلدختر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۹۵۸۹

۵۸ پروژه عمرانی دهه فجر در پلدختر افتتاح می‌شود

گروه استان‌ها-فرماندار پلدختر گفت: ۵۸ پروژه عمرانی به ارزش ۱۰۶ میلیارد تومان دهه فجر در پلدختر افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، حسن رضائیان ظهر امروز در جلسه گرامیداشت ستاد دهه فجر این شهرستان که در سالن جلسات شهدای فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطف نظام اعتقادی ما است که سبب حاکمیت در بُعد اعتقادات شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی احیای ارزش‌ها و حاکمیت دین و اعتقادات بود‌‌‌ که از همه دلسوزان و مدیران می‌خواهم که تلاش کنند تا ارزش‌های اعتقادی و اصولی تبیین و تعریف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 58 عمرانی در شهرستان پلدختر به ارزش 106 میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود افزود: دیواره‌های ساحلی و دایک‌های حفاظتی اجرا شده توسط بنیاد مسکن از جمله دایک‌های حفاظتی روستاهای سیل‌زده چم مهر و بابازید، بهسازی و طرح‌های حوزه بخشداری‌ها از جمله این پروژه‌هاست.

تشریح برنامه های محرومیت زدایی سپاه در دهه فجرمدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: دهه فجر 14 پروژه در حوزه روستایی و مشاغل خانگی به‌بهره‌برداری می‌رسد320 عنوان برنامه ایثارگری و شهدایی در دهه فجر چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

فرماندار پلدختر با بیان اینکه تاکنون برای دیواره ساحلی شهر پلدختر 240 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده عنوان کرد: پل‌های پران پرویز، بابازید و آمیران کوشکی هم در اجرا و تکمیل شدن است.

وی بیان کرد: ادارات برای دهه فجر نمادی از ارزش‌های دهه فجر را تعریف و ترسیم کنند و در این دهه اطلاع رسانی خوبی از از خدمات و اقدامات دولت صورت بگیرد.

انتهای پیام/646/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد

 روح‌اله شریف‌زاده  در جلسه با کارشناسان در اداره راهداری این شهرستان به عملکرد شاخص این اداره در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و تلاش ادارات ستادی و شهرستان، روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: از این ۶۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۳۰ کیلومتر راه‌های روستایی، ۲۴ کیلومتر راه‌های اصلی و ۱۱ کیلومتر از راه‌های فرعی انجام شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پلدختر بیان کرد: در سال گذشته حذف و اصلاح ۶ نقطه حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم اباد (پیچ بعد از جلگه، پیچ قبل از مورانی، پیچ پران پرویز و منطقه گل گل) و محور پلدختر -پل زال (تقاطع تالاب‌های ولیعصر و تقاطع کنار بلوط) با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال انجام شد.
شریف‌زاده اضافه کرد: ۴ دستگاه پل در محور‌های روستایی (برگلان سوخته، چولهول، بن لار و تودار شاکرمی) احداث شد، همچنین ۷ دستگاه پل در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مرمت و مورد بازسازی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات شاخص انجام شده احداث روشنایی نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر _ پل زال (بعداز پاعلم) و احداث برج نوری نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر _خرم آباد (پیچ پران پرویز) می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رئیسی به سمنان سفر کرد
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • پروژه های عمرانی استان سمنان
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه