Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه "پیش‌بینی می‌شود که تنش احتمالی آب در سال ۱۴۰۰ در بیش از ۱۰ شهر استان داشته باشیم" گفت: تعدادی از شهرهای استان احتمالاً با کمبود آب در تابستان روبه‌رو شوند. - اخبار استانها -

محمد خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود که تنش احتمالی آب در سال 1400 در بیش از 10 شهر استان داشته باشیم، اظهار داشت: تعدادی از شهرهای آذربایجان شرقی احتمالاً با کمبود آب در تابستان روبه‌رو خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اینکه چنین مشکلی رخ ندهد، به اصلاح شبکه دست زدیم و برنامه میان مدت و باند مدت هم برای انتقال آب میان حوزه‌ای در دست بررسی و برخی در دست اجرا است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، با اشاره به آمار مشترکان کم مصرف آب در استان، گفت: 16 درصد مشترکین زیر 5 مترمکعب مصرف دارند و دولت، آب بهای این مشترکان را رایگان کرده است.

پروژه آبرسانی به 40 روستای یزد اسفندماه امسال با حضور وزیر نیرو بهره‌برداری می‌شودنمایندگان خوزستان در مجلس از تصویب بودجه انتقال آب کارون جلوگیری کنندصید ناوگان صنعتی در آب‌های کشور ممنوع شد

وی اجرای طرح «آب امید» را هم یادآور شد و ابراز داشت: مشترکان کم مصرف آب در قالب این طرح تشویق می‌شود، به طوری که قبلاً مصرف آب رایگان بود ولی با این طرح، آبونمان و... نیز رایگان خواهد بود و مشترک، هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند.

خانی با بیان اینکه 60 درصد جمعیت تبریز زیر الگوی 150 لیتر روزانه مصرف می‌کنند، خاطر نشان کرد: با 16 درصد کم مصرف، در مجموع 76 درصد جمعیت تبریز زیر الگو مصرف دارند.

وی ادامه داد: حدود 14 درصد جمعیت تبریز بیش از الگو مصرف دارند و باید به سمت اصلاح روند مصرف سوق یابند.

انتهای پیام/111/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز

 فاتح در نشست بررسی مسیر دسترسی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار کرد: در راستای سهولت رفت و آمد تماشاگران فوتبال باید اقدامات لازم در این خصوص توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

وی افزود: تلاش برای جذب اعتبارات تخصیص یافته توسط دولت مردمی در دور اول سفر ریاست محترم جمهور به آذربایجان‌شرقی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار تبریز بر بهسازی مسیر دسترسی این ورزشگاه تاکید کرد و گفت: زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و همچنین تامین روشنایی مسیر از جمله اقداماتی است که باید سریعاً توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

فاتح با اشاره به احداث پارکینگ‌های استاندارد برای خودرو‌های شهروندان در ورزشگاه یادگار امام (ره)  تصریح کرد: به منظور رفاه حال تماشاگران احداث چندین پارکینگ استاندارد در محوطه این ورزشگاه یکی از ضروریات حال حاضر است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی
  • قبض سنگین برق برای مصرف‌کنندگان کولر گازی
  • قبض سنگین برق در پی استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی والیبال نشسته مردان کشور در تبریز
  • تیم اقدمی تبریزبر صدر بسکتبال زیر ۱۴ سال دختران آذربایجان شرقی
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌ شرقی