Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت این باشگاه اظهار داشت: با توجه به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ باید بگویم و تاکید کنم که در این رقابت‌ها، حریف آسان وجود ندارد. تیم‌ها همه قابل احترام هستند و نمی‌شود هیچ تیمی را دست کم گرفت. تیمی که به نمایندگی کشوری می‌آید حتما خوب است و یک سری قابلیت‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:، چون تجربه چندین و چند ساله داریم، می‌گوییم، حریف آسان وجود ندارد. باید خیلی خوب تدارک ببینیم و خیلی خوب باشیم تا بتوانیم موفقیت‌ها و افتخارات سال‌های گذشته را کامل کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: قدرت‌های فوتبال آسیا با تدارک ویژه و هزینه‌های نجومی در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. راه پیدا کردن به فینال واقعا دشوار است و کار خیلی سختی است. با کوچکترین اشتباه از دور خارج می‌شوید. برای رسیدن به این موقعیت باید خیلی بهتر از قبل تدارک ببینیم، چون رقبا، نگاه ویژه‌ای به ما خواهند داشت. خود را برابر تیمی می‌بینند که در سه فصل گذشته، دو بار قهرمان غرب آسیا شده و به فینال رسیده است. حتما تدارک آن‌ها نیز ویژه‌تر خواهد بود.

افشین پیروانی خاطرنشان کرد: تیم، باشگاه و هواداران همه باید دست به دست هم بدهیم تا پرسپولیس به آن چه که لیاقتش را دارد برسد. در مورد بحث میزبانی هم باید بگویم، قطعا ما هم دلمان می‌خواهد میزبان بازی‌های متمرکز مرحله گروهی باشیم، ولی بحث امکانات وجود دارد که یکی از بدیهی‌ترین آن‌ها VAR است. به این ترتیب امکانی برای میزبانی نیست.

بیشتر بخوانید

مظلومی: استقلال ۲ بار قهرمان آسیا شده است و سایر تیم‌ها از همگروه شدن با ما نگران هستند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از موندو دیپورتیوو؛ با شکست بارسلونا در مقابل تیم پاری سن ژرمن و ناکامی از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آبی و اناری‌ها حضور در جام­باشگاه‌های جهان­در سال ۲۰۲۵ که برای اولین بار به شیوه جام جهانی با ۲۳ تیم برگزار می‌شود­را از دست دادند.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید دیگر گزینه حضور در جام جهانی باشگاه‌ها با امتیاز ۷۷ مترصد شکست بارسلونا بود چرا که بارسلونایی‌ها ۷۱ امتیازی بودند و این امتیازات میانیکن ۴ دوره لیگ قهرمانان اروپاست که مشخص می‌کند کدام تیم در جام­باشگاه‌های جهان حضور داشته باشد بنابر این بارسلونا تا سال ۲۰۲۹ حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

تیم اتلتیکو مادرید در جام ­باشگاه‌های جهانحضور خواهد داشت و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هر کدام ۵۰ میلیون یورو دریافتی خواهند داشت.

این رقابت‌ها به میزبانی آمریکا از ۱۳ ژوئیه تا ۱۵ ژوئن سال ۲۰۲۵ برگزار می‌شود و از قاره آسیا تیم‌های اوراواردز ژاپن- الهلال عربستان و قهرمانی دوره جاری لیگ قهرمانان آسیا همچنین بهترین تیم رده بندی ۴ سال گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان
  • ناکامی در دومین فینال متوالی؛ گرمسیری هم به ژاپنی‌ها باخت
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی
  • بررسی رقبای ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ خطر یک حریف گمنام!
  • علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری