Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل جدید «غیر محرمانه» که برنامه‌ای مناظره محور است از ۱۰ بهمن روی آنتن می‌رود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مناظره «غیرمحرمانه» با هدف بررسی موضوعات روز جامعه و گفتگو پیرامون مسائل مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و... از جمعه ۱۰ بهمن روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

«غیر محرمانه» در تلاش است تا دغدغه‌های روز جامعه را در تعامل با مردم به قاب تلویزیون بیاورد و در تجهیزات از استودیو مجازی، خروجی تصویری در ابعاد نزدیک به ۸٥٠ متر مربع و بالغ بر ٨٠ دوربین مجازی و واقعی بهره گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طراحی دکور این برنامه تلویزیونی نیز کاملا به صورت سه‌بعدی طراحی شده و با پردازش تصاویر دوربین‌های حاضر در استودیو و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی شبیه‌سازی سه‌بعدی از فضای برنامه انجام گرفته است.

«غیر محرمانه» از تکنولوژی روز و فن آوری ویژوال (سه بعدی مجازی) در حوزه برنامه سازی استفاده کرده است.

استودیو‌های مجازی هم از نظر جلوه‌های بصری زنده و هم قابلیت‌هایی که دستیابی به آن گاهی در دنیای واقعی غیرممکن است، تنوع و کیفیت برنامه‌های تلویزیونی را در چندسال اخیر تحت تاثیر قرار داده اند.

«غیرمحرمانه» کاری است از گروه اقتصاد و دانش به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا عاصم یوسفی و اجرای محمدجعفر خسروی که جمعه بعد از اذان مغرب روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه دو سیما صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران غیر محرمانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از خانمی باردار عشایر نشین است که در روستایی صعب العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌های رو به رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228354 برچسب‌ها اخبار سینما سازمان اوج

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد