Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود کلهر گفت: الریان تیم بسیار خوبی است و خلیل‌زاده هم در این تیم فوق‌العاده کار کرده است اما شک نداشته باشید که پرسپولیس قوی‌تر از این تیم است و مشکلی مقابل آنها نخواهد داشت

محمود کلهر معتقد است سرخ های تهرانی به راحتی از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود می کنند.

به گزارش طرفداری، محمود کلهر درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا به تسنیم گفت:

خوشبختانه پرسپولیس در گروه بسیار خوبی قرار گرفت و اگر قرار باشد مسابقات به صورت متمرکز برگزار ‌شود این موضوع به نفع پرسپولیس و تیم‌های ایرانی است که می‌توانیم از امکانات فوق‌العاده کشورهای قطر و امارات استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم تجربه خوبی از لیگ قهرمانان فصل گذشته دارد و می‌تواند با شرایط خوبی در این مسابقات حضور پیدا کند.

کلهر ادامه داد:

پرسپولیس می‌تواند به راحتی از گروهش صعود کند ولی قطعا در مراحل بعدی کار سختی خواهد داشت. سرخپوشان اگر بدون حاشیه در لیگ قهرمانان حاضر شوند قطعا موفق می‌شوند. در حال حاضر شرایط پرسپولیس بد نیست و اگر بتوانند کیفیت فنی‌شان را در سطح خوب حفظ کنند، تیم گل‌محمدی می‌تواند موفقیت سال گذشته‌اش را در آسیا تکرار کند. با توجه به افزایش تیم‌ها و صعود تیم اول از گروه، پرسپولیس شانس بالایی دارد که به عنوان تیم اول به مرحله بعدی راه یابد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به همگروهی با تیم شجاع خلیل‌زاده گفت:

الریان تیم بسیار خوبی است و خلیل‌زاده هم در این تیم فوق‌العاده کار کرده است اما شک نداشته باشید که پرسپولیس قوی‌تر از این تیم است و مشکلی مقابل آنها نخواهد داشت. تیم‌های ایرانی در آسیا با یک مشکل روبه‌رو هستند و آن هم اشتباهات فردی است. پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست و سال گذشته با وجود اینکه در یک قدمی قهرمانی آسیا بود با اشتباهات فردی در فینال بازنده شد. باید این ضعف را برطرف کنیم تا بدون دغدغه در آسیا بازی کنیم. 

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 / پرسپولیس به شجاع رسید، استقلال به علی کریمی واکنش شجاع خلیل زاده به همگروهی با پرسپولیس؛ یک بوس کوچولو! آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت میان زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو چه صحبت هایی رد و بدل شد؟ روملو لوکاکو، زلاتان ابراهیموویچ را تهدید به مرگ کرده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان محمود کلهر خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ کیومرث هاشمی، وزیر وررزش و جوانان امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به خبرنگاران گفت: هیچ سهامی از استقلال و پرسپولیس برای دولت باقی نخواهد ماند و  انشاالله همه تیم‌های ما از جمله دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بدون هیچ مشکلی حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش آنا، سوم اردیبهشت ماه، پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

قرار بود در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین و ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار شود.

کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی پارس، پتروشیمی بوعلی، پتروشیمی شهید تندگویان و پتروشیمی بندر امام درخواست خود را برای خرید ۸۵ سهام شرکت استقلال ارائه کردند و این معامله انجام شد.

برای خرید ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس نیز۶ بانک از طرف کارگزار خریدارشان قیمت هر سهم معادل را ۳۵۸۰ ریال در سامانه معاملات درج کردند که کارگزار فروشنده سهام به نمایندگی از طرف دولت، کارگزاری بانک ملی ایران بود و این هم معامله مطابق رویه قطعی شد.

کل ارزش معامله ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان  اعلام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم