Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نواختن سرود جمهوری اسلامی و سرود‌های انقلابی در امامزادگان شاخص سطح استان، آذین‌بندی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی تحت نظر اوقاف، برگزاری مسابقات ویژه همکاران به صورت مجازی و برگزاری محافل انس با قرآن مجازی در بقاع متبرکه از جمله این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان استان با محوریت بقاع متبرکه، برگزاری جشن‌های انقلاب در امامزادگان فعال در طول دهه فجر به خصوص در روز ۲۲ بهمن، فعال‌سازی غرفه‌های مربوط به موقوفه مشارکتی حضرت زهرا (س) در بقاع متبرکه همزمان با ولادت فرخنده ایشان نیز در طول این دهه با حضور مردم و مسئولان برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید

۳ هزار سهم وقف مشارکتی فاطمی در چهارمحال و بختیاری

امیری اضافه کرد: توزیع و نصب پوستر‌ها نمایشگاهی مرتبط با ایام الله دهه فجر در بقاع متبرکه، غبارروبی بقاع متبرکه شاخص استان با حضور زائران و مجاوران از دیگر برنامه‌های مناسبتی دهه فجر است که در طول این دهه برپا خواهد شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه سرود های انقلابی بقاع متبرکه دهه فجر بقاع متبرکه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت

تین نیوز

مدیرکل سازمان امور مشارکت های مردمی و سرمایه گذاری شهرداری تهران، گفت: در سال جدید تولید مشارکتی اتوبوس و تاکسی برقی در داخل برای حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت در اولویت اول قرار دارد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، نوید خاصه باف اظهار کرد: مدیریت شهری با نگرش بُرد - بُرد با همکاری بخش خصوصی تلاش دارد طرح هایی در بخش های مختلف اجرایی و عملیاتی کند.

خاصه باف افزود: سال گذشته با همکاری شهرداری مشکلات ۱۵ طرح بلاتکلیف رفع شد و برای جذب ۸۰ همت سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده همچنین ۱۶ ابر طرح نیز احصا شده و ۱۰۲ همت جذب سرمایه گذاری برای آن پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: درخصوص تم پارک ها نیز تلاش داریم نشست هایی با سرمایه گذاران برگزار و مشکلات آنها را برطرف کنیم.

این مدیر شهری درخصوص سرانجام موضوع سرمایه گذاری برای راه اندازی دستگاه زباله سوز،گفت: جزئیات فنی را باید از مدیران شرکت پسماند بپرسید ولی کار با مشارکت سرمایه گذار خارجی با اعتبار ۶۶۰ میلیون دلار درحال پیگیری است تا تولید برق هم صورت گیرد و مطالعات صورت گرفته و نتیجه را به سازمان پسماند اعلام تا کارها انجام شود.

وی درخصوص احداث پارک در مناطق شرقی پایتخت نیز گفت: هنوز این طرح به نتیجه نرسیده اما از طرفی سرانه رفاهی شرق تهران اندک است و جلسه کارشناسانه برگزار و مطالعات در حال انجام است در تلاش هستیم بدون آسیب به بافت فضای سبز فضاهای فرهنگی و تفریحی ایجاد کنیم البته این طرح ها باید پیوست ترافیکی داشته باشد و شاید مکان آن تغییر یابد.

خاصه باف درخصوص موضوع آلودگی هوا و احتمال جذب سرمایه گذار در زمینه کاهش آلودگی هوا، گفت: جذابیتی در این راستا برای سرمایه گذار نیست ولی در حوزه حمل و نقل عمومی مذاکرات با چند کشور خارجی صورت گرفته که پس از تهیه اتوبوس و تاکسی های برقی، کشورهای دیگر مجموعه های تولیدی و شرکت های خود را به ایران بیاورند تا از سرمایه گذاری آنها استفاده کنیم.

مدیرکل سازمان امور مشارکت های مردمی و سرمایه گذاری شهرداری تهران در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درخصوص ساخت ورزشگاه تهران در مجاورت شهر آفتاب نیز گفت: تمامی اقدامات ساخت و جذب سرمایه گذار از طریق دولت صورت می گیرد و شهرداری تهران در این بخش دخالتی ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • فعال سازی دریچه شبکه آبیاری در «کورسا» / تحقق تقویت کشاورزی منطقه