Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: سرمایه‌گذاری صنعتی در استان از ابتدای امسال تا پایان دیماه به یکهزار میلیارد تومان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین طلوعیان ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در حوزه صنعت و تولید تعداد مجوزهای صادر شده امسال 421 مورد بوده که نسبت به 10 ماهه سال گذشته 32 درصد بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمایه گذاری این مجوزها 75 درصد و اشتغال آنها 26.9 درصد بیشتر شده است.

وی درباره رشد صدور پروانه‌های بهره برداری صنعتی هم گفت:در 10 ماهه امسال 171 مورد پروانه بهره برداری صادر شده که نسبت به سال قبل 71 درصد رشد دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: سرمایه گذاری صنعتی در استان از ابتدای امسال تاکنون به یکهزار میلیارد تومان رسیده و نسبت به سال گذشته 600 میلیارد تومان بود حدود 40 درصد رشد یافته است.

وی گفت: در زمینه ایجاد اشتغال فقط در واحدهای صنعتی استان امسال رشدی دو برابری داشتیم و 2 هزار و 173 شغل جدید فقط در بخش صنعت ایجاد شد.

طلوعیان به احیای واحدهای صنعتی استان هم اشاره کرد و یادآور شد: از سال 96 تا کنون توانستیم 136 واحد صنعتی را احیا کنیم که 2 هزار و 112 نفر بر سر کار برگشتند.

وی با بیان اینکه برنامه امسال احیای حدود 40 واحد صنعتی است، گفت: تاکنون  29 واحد صنعتی و 4 واحد معدنی نیز به چرخه تولید بازگشتند و 136 نفر در این واحدها مشغول به کار شدند.

پرنیان: هیچ واحد صنعتی در سال 99 در استان تهران تعطیل نشدکیفیت هوای شهرهای صنعتی خوزستان برای گروه‌های حساس ناسالم است‌54 واحد صنعتی آلاینده در اصفهان پلمب شد/ پیگیری 2 هزار پرونده شکوایه حاشیه زاینده‌رود


طلوعیان درباره تعهد اشتغال و میزان تحقق آن بیان داشت: ابتدای سال در شورای اشتغال استان ایجاد 9 هزار و 300 شغل تا پایان امسال به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تکلیف شد که در این 10 ماهه 8 هزار و 848 شغل در این بخش ایجاد و 95 درصد تعهدات اشتغال ما محقق شده است.

وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال 28 واحد صنعتی با 190 میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال 315 نفر در استان به بهره برداری می‌رسد. همچنین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز 25 پروژه با اعتبار 14.5 میلیارد تومان شامل احداث شبکه جمع آوری آب، آسفالت، جدول کشی و غیره افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/582/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان سرمایه گذاری واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بازار سرمایه امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) ۳ هزار و ۹۲۱ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۱۶ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار ۰.۱۷ درصد تقویت شد.

شاخص هم وزن ۰.۵۷ درصد رشد کرد و در کانال ۷۵۷ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۶۶ هزار معامله به ارزش ۵۱ هزار میلیارد ریال انجام شد.

در این روز به ترتیب نمادهای «بوعلی»، «فملی»، «نوری» و «شبندر» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل رشد بازار سرمایه شدند.

در مقابل نمادهای «فولاد» و «غدیر» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز ۰.۱۶ درصد تقویت شد و در کانال ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحدی ایستاد.

۵۲ درصد نمادهای بازار در دامنه مثبت و ۴۸ درصد نمادهای بازار در دامنه منفی معامله شدند.

خالص ورود نقدینگی حقیقی به بازار نیز ۴۴ میلیارد تومان بوده است. ارزش کل معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی نیز ۵,۳۲۹ میلیارد تومان بود.

کد خبر 6085476 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • درخشش طلا در سبد سرمایه‌گذاران ایرانی