Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@13:23:15 GMT

پوری حسینی به ۱۵سال حبس محکوم شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۹۹۸۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته بود که سخنگوی قوه قضائیه از اتمام رسیدگی به پرونده پورسی حسینی رئیس اسبق سازمان خصوصی سازی خبر داد.

پس از اعلام این خبر  یک منبع آگاه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر از صدور حکم حبس برای پوری حسینی داد و گفت: پوری حسینی به ۱۵ سال حبس محکوم شده است.

دادگاه «میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی» رئیس سابق سازمان خصوصی سازی در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی جواهری برگزار شد وی  به اتهام اخلال عمومی در نظام تولیدی کشور از طریق واگذاری بنگاه‌های کلان دولتی بدون رعایت تشریفات قانونی و بدون توجه به اجرای سیاست‌های کلان اصل ۴۴ و مقررات مربوطه و کارشناسی غیرمعتبر در دادگاه محاکمه شد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

کلیدواژه: پوری حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار می‌شود

ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار و در نتیجه تقویت اقتصاد مقاومتی در این کلان‌شهر می‌شود.

جعفر قادری امروز، ۹ فروردین با حضور در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از نزدیک در جریان اقدامات مختلف و برنامه های پیش رو این سازمان قرار گرفت و از عملکرد فرهنگی شهرداری شیراز در بهار طبیعت و قرآن تقدیر کرد.

وی که حوزه گردشگری در مدیریت شهری را دارای اهمیت بسزایی می‌داند، گفت: برای تبدیل گردشگری به موتور محرکه و محور پیشرفت کلان‌شهر شیراز، به هم‌افزایی همه ظرفیت‌ها نیاز است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این راستا با تأکید بر تقویت گردشگری و به تبع آن اقتصاد، گفت: تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار و در نتیجه تقویت اقتصاد مقاومتی در این کلان‌شهر می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، همچنین بر تقویت و گسترش گردشگری در ابعاد مختلف تأکید و آمادگی خود را در زمینه گسترش زیرساخت‌های گردشگری اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار می‌شود
  • ۹۹ درصد مسافران نوروزی از سفر به اصفهان راضی هستند/ رکوردزنی باغ گل‌ها در آمار بازدیدها
  • کشف یک ویژگی پنهان در سیاه‌چاله کلان‌جرم قلب راه شیری
  • هوای شهر مشهد ناسالم است / پاک‌ترین هوا سهم ایلام شد
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • مسئولان قم، از نگاه جزیره‌ای فاصله بگیرند
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • ثبت آبی‌ترین آسمان در بجنورد/ شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • حکم زندان برای ۲ مقام ارشد فوتبال چین
  • ۳۰۰ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم احیا شد