Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:52:57 GMT

امید به زندگی ۱۷ نفر در زندان‌های زنجان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۰۰۰۶

امید به زندگی ۱۷ نفر در زندان‌های زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۷ زندانی محکوم به قصاص در استان زنجان از اعدام رهایی یافتند.

محمد جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۷ نفر از افراد زندانی محکوم به قصاص با تلاش‌های مددکاران و شوراهای صلح و سازش از اعدام رهایی یافتند که بروز چنین اتفاقاتی ضمن ارتقای امنیت و آرامش در جامعه موجب خیر و برکت و زندگی مجدد برای افراد محکوم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام ارزشمند در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق اهداف سازمانی و گسترش فرهنگ صلح و سازش انجام شده است. بخشش، سازش، عفو و گذشت یک اصل اساسی در فرهنگ اسلام است و مددکاران زندان‌ها و اعضای شوراهای حل‌اختلاف می‌توانند با همین رویکرد گام موثری در کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بردارند.

این مسئول ادامه داد: مقوله صلح و سازش، کاری سخت و دشوار و مسئله‌ای بسیار حایز اهمیت است. صلح و سازش تنها با پشتکار، دقت، حوصله و تکنیک‌ها و روش‌های خاص خود به سرانجام می‌رسد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان تصریح کرد: فلسفه وجودی شوراهای حل‌اختلاف قطع منازعه و خشکاندن ریشه نزاع در بین مردم است و آمارها نشان می‌دهد که پرونده‌های مهم و سنگینی در شوراها مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفته و منتهی به مصالحه و سازش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان رهایی از قصاص صلح و سازش زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها

ایسنا/خوزستان اعضای جدید کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معرفی شدند.

حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی در کنار عبدالرضا برزگری از اسطوره های فوتبال آبادان و ملقب به الماس سیاه، حسین مزرعه و علی یزدان دوست در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند را همراهی خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم صنعت نفت انتخاب شد.

نفت آبادان در حال حاضر در قعر جدول رده بندی قرار دارد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد!
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • مسیر خدمت برای مجموعه انتظامی در زنجان هموار است
  • رهایی 44 پرونده قصاص درآذربایجان‌غربی در قالب پویش «به حرمت علی می بخشم»
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته
  • حکم زندان برای ۲ مقام ارشد فوتبال چین
  • ایجاد مصالحه در بیش از ۲۱هزار پرونده شوراهای حل اختلاف درهرمزگان
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند