Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - صنعت نوشیدنی یکی از صنایع فعال در ایران است .و تولید انواع آب میوه از مهم ترین و پیشرفته ترین حلقه های زنجیره غذایی کشاورزی است که در بازار مصرف از جایگاه ویژه ای برخوردار است..

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شرکت عالیفرد یکی از برندهای معتبر صنایع تولید انواع آبمیوه در کشور، در شهرک صنعتی کاوه در شهرستان ساوه استان مرکزی واقع شده است که ، نقشی برجسته در صنعت غذایی کشور و سهم عمده ای را در بازار آب میوه کشور ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، این بانک با اعطای تسهیلاتی به مبلغ 1100 میلیارد ریال برای فعالیت واحد تولیدی شرکت عالیفرد نقش موثری در حمایت از تولید و صیانت از امنیت غذایی مردم داشته است.

بر اساس این گزارش ،این واحد تولیدی در  فضایی به مساحت 4هکتار با ظرفیت تولید 575هزارو 500 تن در سال زمینه اشتغال 850 نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

این گزارش می افزاید:، برنداصلی سن ایچ و برندهای شریسا، فروتی، کول،مالت، میکس، هاسکی و اسموتی در زمینه تولید آب میوه، نکتار، نوشیدنی میوه ای و گیاهی بدون گاز، نوشابه گازدار،آبجو بدون الکل( ماء الشعیر)، شربت میوه و نوشیدنی میوه ای گازدار  ،محصولات این واحد تولیدی را تشکیل می دهند.

 

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: آب میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارخانه تولیدی با انتشار بوی نامطبوع در فیروزکوه باز شد

به گزارش خبرنگار مهر، توحید مظفری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از فعالیت دوباره یک کارخانه تولیدی که به علت تولید بوی نامطبوع پلمب شده بود خبر داد.

مظفری گفت: این واحد تولیدی متعهد شد تا ظرف مدت ۶ ماه تصفیه خانه در حال ساخت خود را به بهره برداری برساند و تا قبل از آن هم نسبت به رفع بوی نامطبوع تا کمتر از یک ماه آینده اقدام کند.

اسماعیل درزی، رئیس دادگستری فیروزکوه نیز گفت: ما تلاش داریم تا کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد اما این موضوع نباید موجب تضییع حقوق عامه شود.

درزی افزود: باید فرآیند تولید کارخانه به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا علاوه بر حفظ راندمان تولید، از انتشار بوی نامطبوع و نارضایتی مردم هم جلوگیری شود.

کد خبر 6080292

دیگر خبرها

  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • پلمب کارخانه تولیدی با انتشار بوی نامطبوع در فیروزکوه باز شد
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد
  • برگ برنده ایران در تامین امنیت غذایی/انبارها پُر از کالاست
  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی