Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در شرایطی که کرونا اقتصاد را متأثر کرده بود تلاش‌های     بانک سپه که نشأت گرفته از روح مدیریت کلان‌نگر و حرفه‌ای این مجموعه است باعث شد تا کمک‌های فراوانی به صنایع صورت گیرد.

  به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اصغر سلیمی نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص اقشار آسیب‌دیده از کرونا گفت: با شیوع کرونا خیلی از اصناف آسیب جدی دیدند و حتی برخی تعطیل شدند، در این میان برخی بانک‌ها ازجمله بانک سپه به‌موقع به داد این اصناف رسید و با پرداخت تسهیلات با شرایط خوب، گوشه‌ای از آسیب و مشکل آنان را برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات با درصد پایین به هنرمندان، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و خیلی از صنوف دیگر ازجمله اقدامات بانک سپه در شرایط کرونایی بود. اصغر سلیمی یادآور شد؛ بانک سپه با حمایت و حضور در پروژه‌های کلان اقتصادی و عمرانی حامی آبادانی و توسعه کشور بوده، پروژه آب‌رسانی خلیج‌فارس به سیرجان ازجمله این طرح‌ها محسوب می‌گردد. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بانک سپه همواره یکی از حامیان اصلی پروژه‌های کلان کشور بوده و جا دارد از مدیریت بانک تشکر کنم.  وی اظهارکرد؛ پرداخت تسهیلات به ایثارگران، پرداخت وام ازدواج، پرداخت وام به مددجویان      کمیته امداد و ده‌ها تسهیلات دیگر گوشه‌ای از اقدامات این بانک بوده و امیدوارم این حمایت‌ها از اقشار نیازمند و ضعیف استمرار داشته باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی که در حوزه بانک مرکزی در حال انجام است، شاهد کاهش التهابات ارزی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: از رئیس مجلس به جهت پیگیری وضعیت ارزی کشور تشکر می‌کنم. این روزها جلسات متعددی برای افزایش تفاهم میان مجلس و دولت در راستای کاهش التهابات ارزی برگزار می‌شود.

وی افزود: از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست دارم بعد از بررسی‌های کارشناسی در حوزه ارز، نشست مشترک نمایندگان مجلس در این حوزه نیز در دستورکار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: از رئیس مجلس درخواست دارم در صورت صلاحدید بعد از نشست کمیسیون اقتصادی و رؤسای برخی از کمیسیون‌های با رئیس کل بانک مرکزی و مجموعه وزارت اقتصاد و وزیر اقتصاد درباره مباحث ارزی، گزارشی در صحن مجلس در این مورد ارائه شود.

پورابراهیمی اظهار کرد: با اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی که در حوزه بانک مرکزی در حال انجام است، شاهد کاهش التهابات ارزی خواهیم بود.

کد خبر 746528

دیگر خبرها

  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت