Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@06:10:51 GMT

سکانس‌هایی از فیلم خوب، بد، جلف: ارتش سری

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۰۳۰۲

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسم خانی محصول سال 1398 است. این فیلم که ادامه‌ای بر فیلم «خوب بد جلف» است، باز هم پیرامون حواشی بازیگری پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و سام درخشانی است. یک گروه تروریستی خارجی به بهانه نفوذ به تاسیسات امنیتی در قالب تیم فیلمسازی وارد کشور می‌شوند و از سام درخشانی و پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر کار جهت پوشش خود استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. . سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، ستاره پسیانی، مارال فرجاد، علی اوجی و شکیب شجره در این فیلم مقابل دوربین حسین جلیلی بازی کردند. امیر توسلی موسیقی متن این فیلم را ساخت و میثم مولایی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی احمد جهان بزرگی مهدی جهانگیری سکانس طلایی سکانس برتر سینما پیمان قاسم خانی سام درخشانی پژمان جمشیدی حامد کمیلی فرهاد آئیش ریحانه پارسا گوهر خیراندیش ستاره پسیانی مارال فرجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، اکران ویژه فیلم سینمایی «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش با حضور امیرحسین آرمان، روح الله زمانی، امیرحسین شام‌بیاتی، راهله لطفی بازیگران و محمد عسگری کارگردان و حبیب‌ والی‌نژاد تهیه کننده فیلم در پردیس سینمایی صبامال برگزار شد.

در این اکران ویژه که با حضور امیر سرتیپ احمد دادبین مشاور فرماندهی کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و سایر فرماندهان برگزار شد، علاوه بر تجلیل از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی که با هدف نمایش رشادت‌ها و دلاورمردی‌های خلبان هوانیروز ارتش شهید علی‌اکبر شیرودی و همرزمانش ساخته شده است، «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش به نمایش درآمد و با استقبال خوبی مواجه شد.

در حاشیه این مراسم امیر احمد دادبین از فرماندهان ارشد ارتش در ۸ سال دفاع مقدس ضمن تشکر از عوامل این فیلم سینمایی برای ساخت این اثر، در توصیف این فیلم گفت: «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند.

همچنین عوامل این فیلم سینمایی همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های ویژه‌ای را در قالب یک پویش سراسری از امروز ۲۹ فروردین ماه تا ۸ اردیبهشت ماه سال‌روز شهادت شهید شیرودی برگزار خواهند کرد، این پویش شامل یک مسابقه کشوری ویژه نوجوانان، اکران‌های سیار در پادگان‌های ارتش، بزرگداشت شهید شیرودی و … خواهد بود.

«آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد از آثار راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود که سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری را دریافت کرد.

این فیلم سینمایی محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است و پخش آن توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

کد خبر 6081050

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از مقیمان ناکجا
  • شیدا دهداری: «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • نگاهی به فیلم سینمایی آسمان غرب/روایت ارتشی از جنگ
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از ایران دارد
  • نیروهای سپاه پیروزی درخشانی برای جبهه حق رقم زدند