Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون امور جوانان وزیر ورزش با بیان اینکه "شعار جوانگرایی موجب نا امیدی جوانان شده است" گفت: دولت بدون حضور سمن‌ها قادر به حل آسیبهای اجتماعی البرز نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  محمد مهدی تندگویان در حاشیه سفر به استان البرز  در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه فعالیت‌های صورت گرفته ویژه جوانان علی رقم همه اقدامات انجام شده نیاز به کار دارد، اظهار داشت : استان البرز از استان‌های آسیب پذیر در حوزه اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "بالغ بر 30 میلیون جوان در کشور وجود دارد" افزود: داشتن نماینده مستقل ویژه جوانان در دولت حق جوانان است که بتوانند بهتر مسائل و مشکلات را پیگیری کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه "شعار جوان‌گرایی سبب نا امیدی بیش از پیش جوانان در کشور شده است" بیان کرد: شایسته سالاری در انتصابات و وجود جوانان بسیار مورد نیاز است.

ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد لرستان برای اجرای برنامه‌های «ازدواج جوانان» به کار گرفته شودسازمان‌‌های مردم نهاد نقش کمک‌کننده در پیشگیری از جرم دارندباید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد آذربایجان‌ غربی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی استفاده شود

تندگویان با بیان اینکه "در دوره جدید معاونت جوانات وزارت ورزش و جوانان پرسنل این معاونت 20 سال جوان‌تر شده است" تصریح کرد: باید این جوان گرایی در سطوح مختلف مدیریتی وجود داشته باشد.

وی به تأثیر اثرگذار سازمان‌های مردم نهاد در استان‌های مختلف کشور اشاره و خاطر نشان کرد: سمن‌ها در موارد و آسیب‌هایی که دولت توان رفع آن را نداشته به خوبی وارد شده و آسیب‌ها را تا حدی مرتفع کردند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: این استان به واسطه مهاجر پذیر بودن دارای شرایط خاصی است و باید در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد، همچنین بنا شد برنامه‌هایی جهت تشکیل خانه جوانان استان نیز انجام شود.

 

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مردم نهاد وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جواد حسینی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های استان، با بیان اینکه حجاب هم واجب شرعی و از لحاظ قانونی تکلیف است، اظهار کرد: امروز مردم به صورت جدی دغدغه حجاب دارند و همه ما نیز در این خصوص وظیفه داریم به مقوله عفاف و حجاب توجه کنیم.

وی افزود: پلیس با اجرای طرح عفاف و حجاب (طرح نور) در حال خدمت به مردم است و این اقدام پسندیده نیز نیازمند همراهی و مشارکت مردم است.

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان با تقدیر از اقدامات پلیس در راستای ایجاد امنیت، گفت: امیدوارم مردم نیز در اجرای این طرح همچون گذشته در رستای همکاری با پلیس نقش آفرینی کنند.

حسینی افزود: همه ما وظیفه داریم در این طرح قانونمدارانه عمل کنیم و درراستای سالم سازی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان به وسیله رسانه‌ها به دنبال ترویج مسائل فرهنگی غربی و ایجاد شکاف میان خانواده و بنیان خانواده هستند و جامعه را دچار آسیب‌های گوناگون کنند که می‌طلبد نهادها و مسئولان در این خصوص با مشارکت مردم در جهت سالم ماندن جامعه و افزایش سلامت روانی و تکیم خانواده‌ها اقدام کنند.

کد خبر 6081100

دیگر خبرها

  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد
  • سرانجام لایحه حجاب و عفاف به کجا کشیده شد؟
  • طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا