Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار یزد گفت: یادواره شهدای زن سرآغازی برای تبیین نقش زنان در موفقیت‌های انقلاب، دستاوردهای نظام و توسعه کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی طالبی در مراسم یادواره زنان شهید استان یزد و تجلیل از 22 بانوی جانباز استان یزد که با حضور جمع محدودی از زنان ایثارگر و جانباز استان برگزار شد اظهار داشت: در سلسله برنامه‌های تجلیل از ایثارگران و اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان یزد شاهد برپایی تجلیل از ایثارگران و جانبازان زن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با وجود نقش و جایگاهی که زنان در انقلاب اسلامی داشتند و جایگاه رفیع و نقش برجسته آنان در دفاع مقدس تاکنون مراسم تجلیل و تبیین ایثارگری‌های زنان نداشتیم.

استاندار یزد ادامه داد: توجه به مقام و نقش زنان در این مناسبت ارزشمند شایسته تقدیر است، برگزاری این گونه برنامه‌ها ضمن تکریم زنان ایثارگر، به الگو سازی و تبیین نقش زنان در ابعاد تربیتی و پرورشی می‌پردازد.

طالبی تصریح کرد: اگر موفقیتی را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و پیروزی‌هایی از رشادت‌های رزمندگان حاصل شده همه این‌ها مرهون تربیت یافتن سربازانی در دامن مادران و زنانی است که به آموزه‌های دینی و فرهنگ جامعه اتکا کردند.

حجت‌الاسلام رفیعی: حضرت ام‌البنین(س) الگوی مادران شهدا استمادران و همسران شهدای استان سمنان تجلیل شدندلزوم بزرگداشت مقام مادرانه؛ مقام معنوی ام‌البنین الگویی برای مادران شیعه است

وی بیان کرد: مادران شهدا سنگرهای مختلفی را فتح کردند، این ایثارگری‌ها در مادران امروز هم است، اگر بتوانیم نقش مادران و همسران شهدا را برای جامعه تبیین کنیم به گسترش فرهنگ ایثار، شهادت، کار و سخت‌کوشی کمک می‌شود.

طالبی عنوان کرد: از فعالیت‌های ما مسئولان دیدار با خانواده‌های شهدا است، نکاتی را این خانواده‌ها بیان می‌کنند که راه‌گشای مسئولان برای کسب موفقیت‌های بیشتر است.

استاندار یزد گفت: یادواره‌ها سرآغازی برای تبیین نقش زنان در رونق و موفقیت‌های انقلاب در جامعه کنونی است، تا در راه توسعه کشور و دستاوردهای نظام از آموزه‌های مادران بزرگوار و خانواده‌های شهدا بهره ببریم‌.

انتهای پیام/781/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نقش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، نیّر الهامی افزود: تاکنون هزاران زن در این طرح ثبت نام کرده اند ولی ظرفیت استان در این خصوص بیش از این هاست و امیدواریم میزان ثبت نام در این طرح با توجه به رایگان بودن آن، نزدیک به ۱۰۰ درصدی شود.
او اضافه کرد: مادران روستایی و عشایر که فرزند سوم آنان اول سال ۱۳۹۶ به دنیا آمده باشند، در قالب این طرح به صورت رایگان بیمه می‌شوند.
الهامی گفت: برای مادرانی که بیشتر از سه فرزند دارند، به ازای هر فرزند ۲ سال سابقه ارفاقی در نظر گرفته می‌شود.
الهامی خاطرنشان کرد: مادران مشمول این طرح می‌توانند با مراجعه سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یا به صورت حضوری به کارگزاری‌های فعال در آذربایجان غربی مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • تجلیل از دست اندرکاران رادیو مقاومت
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار