Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با طرح‌های توسعه‌ای مخالف نیستیم ولی باید ابتدا بیمارستان مجهزی برای خدمت به مردم ساخته شود سپس از تخلیه بیمارستان امام رضا (ع) صحبت کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد سید احمد هاشمی امروز در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار داشت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته  26 نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان خراسان شمالی بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر 116 نفر در بیمارستان‌های استان و مراکز درمانی بر اثر ابتلا به کرونا بستری هستند افزود: متاسفانه در دو٬ سه روز اخیر موارد مثبت کرونا افزایش پیدا کرده و در حال حاضر موارد مثبت ویروس کرونا بالای 30 درصد است و این در حالی می‌باشد که طی هفته گذشته این رقم 10 درصد بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اگر این روند افزایشی ادامه پیدا کند٬ شاهد افزایش مرگ و میر در استان خواهیم بود٬ خاطرنشان کرد: اگر مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن‌ماسک اهتمام نداشته باشند موارد بستری بیشتر و به دنبال آن مرگ و میر ناشی از کرونا را در خراسان شمالی شاهد خواهیم بود.

استاندار خراسان شمالی: بیمارستان امام رضا(ع) تخریب نمی‌شودکلاف سر درگم بیمارستان امام رضا(ع)؛ آیا مسئولان به فکر «کمبودهای درمانی» شمال شهر بجنورد هستند؟رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی: براساس چه اولویتی در شرایط کرونایی قرار است بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد تخریب شود؟

هاشمی در بخش دیگری از  این نشست خبری در ارتباط با طرح عمارت مفخم٬ این چنین گفت: از سال 84 مجموعه مفخم به جهت حفظ هویت فرهنگی در اختیار میراث فرهنگی قرار گرفت اما مجموعه مفخم وقف خاص درمان است و وزارت بهداشت هم تاکنون پاسخی در ارتباط با تخلیه و تحویل بیمارستان نداده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی با هیچ توسعه در استان مخالفت نمی‌کند تصریح کرد: با طرح‌های توسعه‌ای مخالف نیستیم ولی باید ابتدا بیمارستان مجهزی برای خدمت به مردم ساخته شود سپس از تخلیه بیمارستان امام رضا (ع) صحبت کنیم.

انتهای پیام/311/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت بیمارستان وزارت بهداشت بیمارستان بیمارستان امام رضا ع دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد