Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@12:45:02 GMT

(ویدئو) درگیری شدید ابراهیموویچ و لوکاکو

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۰۷۴۹

(ویدئو) درگیری شدید ابراهیموویچ و لوکاکو

مهاجم میلان و اینتر در جریان داربی دلا مادونینا درگیر شدند.

به گزارش فرارو، اینتر سه‌شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا ۲ بر یک میلان را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. با این حال داربی میلان تحت تاثیر درگیری زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو قرار گرفت و این اتفاق زشت سوژه رسانه‌های جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته گاتزتا دلو اسپورت ابراهیموویچ و مهاجم بلژیکی به همسر، مادر و مذهب توهین کردند و همدیگر را تهدید کردند. حتی زمانی که داور دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد موجب نشد سکوت کنند. خشم لوکاکو از توهین‌های زلاتان حتی پس از سوت پایان نیمه نخست هم ادامه داشت و در نهایت هر دو به رختکن تیم‌های‌شان رفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی زلاتان ابراهیموویچ لوکاکو اینتر میلان دربی ایتالیا درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا

تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

انتهای پیام/

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی میلان ۱ - ۲ اینتر؛ یک طرفه‌ترین دوران شهر میلان + ویدئو
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • غیبت روملو لوکاکو در بازی رم مقابل بولونیا به دلیل مصدومیت