Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری گفت: رئیس‌جمهوری تصریح کرد: همه حتی کسانی که با این دولت خوب نیستند، اجازه دهند دولت در این ۶ ماه باقیمانده کار کند. خیلی کار برای انجام دادن داریم و وزیران دولت وقت ندارند که میان قوا گردش کنند. ما وزیر بین قوا نداریم.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، هشتم بهمن‌ماه) در نشست هیئت دولت گفت: دنیا با صدای واحد از آمریکا می‌خواهد به تعهداتش بازگردد و ما نیز پیوسته اعلام کرده‌ایم هر زمان که شما به تعهداتتان برگردید، ساعتی دیگر ما نیز به همه تعهدهای‌مان برمی‌گردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز از جنبه‌ای دیگر نیز جشن پیروزی انقلاب اسلامی با چند سال گذشته متفاوت است. امسال کسانی که در چند سال گذشته می‌خواستند با تروریسم و جنگ اقتصادی، این انقلاب را به زانو درآورند دیگر نیستند.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: همه حتی کسانی که با این دولت خوب نیستند، اجازه دهند دولت در این ۶ ماه باقیمانده کار کند. خیلی کار برای انجام دادن داریم و وزیران دولت وقت ندارند که میان قوا گردش کنند. ما وزیر بین قوا نداریم.

روحانی گفت: به حجم طرح‌هایی که در این روزها افتتاح می‌شوند نگاه کنید. این طرح‌ها در سخت‌ترین شرایط اقتصادی ناشی از تحریم و جنگ اقتصادی تمام‌عیار و در شرایطی که همه‌گیری کرونا وضع را سخت‌تر کرده بود انجام شده‌اند و در حال افتتاح هستند.

وی با اشاره به برخی آمار و اطلاعات از پروژه‌های افتتاح‌شده و آماده افتتاح دولت، عنوان کرد: هرچه متحدتر باشیم، دوران تروریسم و جنگ اقتصادی تمام‌عیار کوتاه‌تر خواهد شد. در عوض هرچه اختلاف‌ها بیشتر باشد و بیشتر با حیثیت یکدیگر بازی کنیم سختی‌های جنگ اقتصادی طولانی‌تر خواهد بود. درست است که امروز توپ در زمین واشنگتن است، اما اگر خودمان در داخل یک‌صدا نباشیم، زمان پایان یافتن جنگ اقتصادی طولانی‌تر می‌شود.

رئیس‌جمهوری اظهار کرد: وزرای دولت باید هم‌زمان با آغاز بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ در مجلس شورای اسلامی برای مردم توضیح دهند که چه تغییراتی در لایحه دولت ایجاد شده است. این حق مردم است که از این مسائل اطلاع داشته باشند. اگر شاکله بودجه به هم نخورد می‌توانیم با مجلس همکاری کنیم، اما اگر به همین شکل جلو برود، ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شویم که امیدوارم چنین نشود.

برچسب هاحسن روحانی صادرات نفت قوه قضاییه قوه مجریه هیات دولت

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: حسن روحانی صادرات نفت قوه قضاییه قوه مجریه هیات دولت آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو رئیس جمهوری جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت : افتتاح سد در کشور سریلانکا توسط مهندسان ایرانی قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : سفر رئیس جمهور به سریلانکا برای افتتاح سدی انجام  شد  که به همت و اتکای دانش نزدیک به ۴۰۰ مهندس ایرانی از چندین سال پیش ساخته آن شروع شده بود.

وی افزود: براساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم، مردم سریلانکا از سفر رئیس جمهور کشورمان بسیار خوشحال هستند؛ البته انجام این سفر در شرایط تحریمی، نشان دهنده این است که کشور به مسیر خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تالکید کرد: یکی از محل‌های مهم برای درآمدزایی و تامین منابع در تمام کشور‌های دنیا، صادرات خدمات فنی و مهندسی است؛ افتتاح سد در کشور سریلانکا نیز توسط مهندسان ایرانی، در همین راستا انجام می‌شود که قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • افتتاح ۳ مگاپروژه حوزه انرژی سریلانکا توسط سید ابراهیم رئیسی/ امضای ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا/رئیسی: تهدیدها و تحریم ها ملت ایران را متوقف نکرده است/ رئیس جمهور سریلانکا: از حمایت های ایران تشکر می کنیم
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • جزئیات مدیریت سرخابی‌ها توسط دو کنسرسیوم پتروشیمی و بانکی از زبان وزیر اقتصاد
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»