Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@07:24:56 GMT

کشف ۱۵ میلیاردی کالای قاچاق از یک‌منزل مسکونی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۰۷۷۲

کشف ۱۵ میلیاردی کالای قاچاق از یک‌منزل مسکونی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف 15 میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس؛ علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد و گفت: در پی شکایت‌های مردمی مبنی بر تردد مشکوک تعدادی خودرو به‌طور شبانه در منزلی مسکونی در محدوده خیابان دولتی و جابه‌جایی تعداد فراوانی کیسه، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، مالک منزل مسکونی با تغییر کاربری منزلش تبدیل به کارگاه کرده و بسته‌هایی از غذاهای دام و طیور از این کارگاه به بیرون توزیع می‌شود. مراقبت‌های ویژه پلیسی از محل کارگاه آغاز تا اینکه روز گذشته با هماهنگی‌های قضائی تیمی از کارآگاهان این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری مالک کارگاه، ۸۲۵ کیلو پودر مکمل دام و طیور خارجی قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی، ۳ دستگاه بسته‌بندی و لیبل زن، ۱۴ بسته لیبل و ۲ عدد مهر کشف کنند.   سرهنگ گودرزی با بیان اینکه متهم به جرم ارتکابی مبنی بر تهیه کالای قاچاق اعتراف کرد، افزود: متهم در خصوص دستگاه‌های بسته‌بندی مستقر در کارگاه اظهار داشت، پودرهای مکمل را در بسته بندی‌های جدید به مرغداری‌ها و پرنده فروشی‌ها توزیع می‌کردیم. متهم به همراه اموال مکشوفه به پلیس امنیت اقتصادی انتقال و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف‌شده را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ اتوبوس حامل سوخت قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید

سرهنگ یدالله دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار هشت هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآوده‌های نفتی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در این رابطه ۶ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

فرآورد‌های نفتی بیشترین کالای قاچاق در خراسان جنوبی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف انواع دارو و مکمل‌های ورزشی قاچاق
  • توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین
  • توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین و کشف بیش از ۱۰ تن روغن نباتی قاچاق در بوکان
  • کشف ۲ خودرو لندکروز قاچاق در نور
  • دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس  
  • ۶ اتوبوس حامل سوخت قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید
  • توقیف ۲ خودروی لندکروز قاچاق در شهرستان نور
  • ۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور
  • کشف انبار ۱۰۰ میلیاردی سیگارهای قاچاق در شرق تهران