Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر و هلاکت یک قاچاقچی توسط مرزداران سیستان و بلوچستان در سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سردار احمدعلی گودرزی گفت : در این عملیات که در منطقه مرزی "جالق" شهرستان سراوان  رخ داد ، سوداگران با برجا گذاشتن تعدادی موتورسیکلت و محموله سنگین موادمخدر به سمت خاک کشور همسایه فرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار گودرزی خاطر نشان کرد: مرزداران در این عملیات ضمن به هلاکت رساندن یکی از قاچاقچیان و توقیف 10 دستگاه موتورسیکلت، موفق شدند مقدار یک تن و 90 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.
این مقام ارشد مرزبانی نیروی انتظامی افزود : شناسایی و دستگیری سایر متهمان پرونده در دستور کار قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند

سرهنگ عبدالرضا خجسته گفت: شب گذشته مرد جوانی به علت مسمومیت شدید ناشی از مواد مخدر به یکی از مراکز درمانی شهر مشهد منتقل و موضوع از طریق عوامل انتظامی به مرکز ۱۱۰ گزارش شد.

وی اضافه کرد: با حضور ماموران کلانتری امام رضا(ع) در بیمارستان مشخص شد، جوانی ۲۵ ساله که از یکی از استان های جنوب شرق کشور قصد انتقال مواد مخدر به روش بلعی به شهر مشهد را داشت، به علت بازشدن بسته های مواد مخدر دچار مسمویت شدید شده بود.

فرمانده انتظامی ثامن ادامه داد: مرد جوان پس از انتقال به اتاق عمل با تلاش کادر درمان از مرگ حتمی نجات یافت و ۱۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از معده‌اش خارج شد.

خجسته بیان کرد: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد و متهم تا بهبودی در بخش مراقبت‌های ویژه و زیر نظر پلیس بستری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر با ۳.۵ تن تریاک در سیستان و بلوچستان