Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مبارزه با جرایم سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳ زورگیر مسافر کش نما و اعتراف به ۱۲ فقره زورگیری از مسافران خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از خودروی پراید زورگیری می‌کردند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی اظهار داشت: نوزدهم تیرماه امسال مرد جوانی به پلیس آگاهی مراجعه و بیان کرد، از میدان آزادی به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پراید که ۳ سرنشین داشت؛ شدم، اما در بین راه، سرنشینان خودرو با تهدید چاقو و قمه، موبایل و کارت عابر بانکم را به همراه رمز آن از من گرفتند و بعد هم مرا در حوالی مشیریه از خودرو بیرون انداخته و به سرعت گریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان داشت: با شکایت مرد جوان، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی از مسیر تردد خودروی متهمان، موفق شدند سواری پراید را شناسایی کنند، ولی با توجه به مخدوش بودن پلاک خودرو، شناسایی مالک آن امکان پذیر نشد.

معاونت مبارزه با جرایم سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان در همان روز با استفاده از خودپردازی در شهرستان "پاکدشت" از حساب مال باخته مبالغی را سرقت کرده اند و احتمال اینکه سارقان ساکن این شهرستان باشند، قوت گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با چهره نگاری تصویر یکی از سارقان را که ساکن "پاکدشت" بود، شناسایی کردند، اضافه کرد: مخفیگاه متهم در این شهرستان شناسایی و تیمی از کارآگاهان راهی مخفیگاه وی شدند و او را بازداشت کردند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۲ فقره زورگیری به همین شیوه با همدستی ۲ تن از دوستانش معترف و مشخص شد که یکی از همدستان متهم از افراد شرور محله بوده و اکنون در منزل پدر بزرگش در "شهرری" مخفی شده است.

این مقام پلیسی در ادامه به دستگیری فرد شرور در بیست و نهم دی ماه امسال اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵ تن از مال باختگان این ۲ متهم را شناسایی و اعلام داشتند این افراد از سارقان زورگیر هستند.

نجفی در پایان خاطر نشان کرد: با صدور قرار قانونی از مرجع قضائی هر ۲ متهم برای کشف جزئیات پرونده و دستگیری متهم سوم پرونده در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دستگیر زورگیر زورگیر پلیس آگاهی پلیس آگاهی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ صادق شکری افزود: درپی وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در روز ۳۰ فروردین در یکی از محلات ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.   وی اضافه کرد: بلافاصله با حضور کارآگاهان در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در محدوده نزدیک به منزلشان با افراد ناشناس قرار ملاقات داشته که پس از حضور در محل قرار، توسط افراد ناشناس بر اثر اصابت جسم برنده به شدت مجروح و قبل هر اقدام درمانی در محل فوت شده است.  

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: بر اساس اطلاعات واصله و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی افسران جنایی موفق به شناسایی افراد شدند.

سرهنگ شکری اظهار کرد: افراد شناسایی شده با خودرو سمند متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی از طریق سامانه‌های پایشی مسیر فرار آنان شناسایی و امروز با اجرای طرح مهار با همکاری پلیس آگاهی تکاب همه متهمان دستگیر و پس از بازجویی به شرکت در نزاع و مجروح ساختن مقتول اقرار و اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران