Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مشهور؛ نرگس هاشم پور و حمید پور آذری به عنوان داوران مرحله نهایی جشنواره تئاتر تجربی مختص معرفی شدند.

به گزارش برنا، مهدی مشهور ، نرگس هاشم پور و حمید پور آذری به عنوان داوران مرحله نهایی جشنواره تئاتر تجربی مختص معرفی شدند.

 این جشنواره  در دوبخش"ایده‌هایی برای ارتکابِ اجرا"و" پنل گفتگو پیرامون هنرهای اجرایی معاصر"در بندر گناوه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره با دبیری علی حجی  و باهدف مواجهه‌ای صریح با ایده‌ها و طرح‌های اجرایی و توجه دوچندان به اهمیت مفهوم کارگاه و تجربه‌های شکل‌گرفته چه در فرایند تمرین و چه در فرایند ذهنی هنرمند برگزار می شود.

لازم به ذکرست که یکشنبه ۱۲ بهمن ماه آخرین مهلت ارسال برای متریال آثار راه یافته به مرحله نهایی است.

علاقمندان برای اطلاع از آخرین اخبار جشنواره و تاریخ دقیق اختتامیه  ؛ می توانند صفحه ی اینستاگرام موسسه ی مختص را دنبال کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدی مشهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور

بابک شکارچی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی  که طب ایرانی میراث کشور ما است و در صورتی که درست به دنیا معرفی شود می‌تواند در کنار درمان، ارزآوری هم در کشور ما داشته باشد. 

وی در خصوص برگزاری اولین کنگره طب ایرانی در خرداد ماه توسط انجمن علمی طب سنتی گفت: برگزاری کنگره طب ایرانی دو جنبه دارد یکی برای خود مجموعه جامعه پزشکی و خدمات دهندگان سلامت کشور که شامل پزشک و پرستار و دندانپزشک و مدیکال می‌شود و قسمت دیگر مردم هستند که این خدمات را دریافت می‌کنند.
 

شکارچی بر این باور است که از این آشفته بازاری که وجود دارد تنها سوداگرانی سود می‌برند که به اسم طب ایرانی، طب سنتی و اسامی عجیب و غریب خودشان را معرفی می‌کنند. در واقع این افراد هم نام طب سنتی را زیر سوال می‌برند و هم به شدت به سلامت مردم لطمه وارد می‌کنند. 

وی توضیح داد: ما باید برای شناساندن طب ایرانی به مردم دو کار را انجام دهیم که برگزاری چنین کنگره‌هایی می‌تواند یکی از این کار‌ها باشد چرا که خود جامعه پزشکی کشور با این طب بیشتر آشنا می‌شود این فقط نباید مختص به خود متخصصان طب ایرانی باشد بلکه باید در تمام کنگره‌هایی که در طول سال برگزار می‌شود یک پنل به طب ایرانی اختصاص پیدا کند تا این نوع طب به جامعه پزشکی بیشتر معرفی شود.

متخصص گوارش، متخصص خون و متخصص ریه و متخصص پوست و رشته‌های داخلی باید بدانند که این رشته که در حال حاضر در دانشگاه به صورت آکادمیک تدریس می‌شود و PHD تربیت می‌کند چگونه است. نکته اینجا است که خیلی از نقطه مطلوب برای معرفی طب ایرانی فاصله داریم و در واقع متخصصان این رشته این وظیفه را بر دوش دارند که این رشته را معرفی کنند. 

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی کشور ادامه می‌دهد: ما در سازمان نظام پزشکی در تلاش هستیم که همگرایی در این خصوص ایجاد کنیم تا این موضوع را شرح دهیم که طب ایرانی چه توانمندی‌هایی دارد و تا کجا می‌تواند پیش برود کجا می‌تواند در درمان بیماری به کار گرفته شود و کجا نمیتوان از ان استفاده کرد و یک جا‌هایی هست که مردم استقبال می‌کنند که به سمت طب ایرانی بیایند وظیفه ما آگاه کردن اینها است.

وی ادامه داد: اما بعد سومی هم داریم و آن اینکه در همه دنیا گروهی از مردم تمایل به استفاده از محصولاتی به نام ارگانیک دارند و اتفاقا در بیشتر فروشگاه‌ها این محصولات قیمت بالاتری هم دارد در واقع مصرف محصولات ارگانیک مختص طب ایرانی ما است و می‌توان به این وسیله توریسم درمانی به کشورمان بیاوریم البته فاصله زیادی با این ایده داریم چرا که زیر ساخت‌های آن هنوز انطور که باید در کشور ما مهیا نیست، اما می‌تواند به این موضوع توجه داشت که این موضوع مختص ماست یعنی اگر بخواهیم روی بحث توریست کار کنیم نمی‌توانیم به پای کشور‌هایی مانند فرانسه و ترکیه که بر روی زیر ساخت‌های گردشگری کار کرده اند برسیم، اما نکته اینجا است که ما طب ایرانی را داریم که مختص خود ما است و در صورتی که درست بر روی ان کار کنیم و مدیا تهیه کنیم و آن را در اختیار مردم در همه دنیا قرار دهیم می‌توانیم در جذب توریست موفق باشیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
  • داوران یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم