Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر جواد صادقلو بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: دهه فجر امسال ۵۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۶ میلیارد تومان در رامیان افتتاح می شود.

وی افزود: هفت پروژه اشتغال زایی و اقتصادی داریم که ۳۶ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و ۲۵۸ شغل ایجاد می‌کند.

صادقلو ادامه داد: افتتاح دو باب مدرسه، افتتاح چهار واحد مسکونی معلولان، افتتاح ساختمان شهرداری خان ببین، افتتاح ۹۵ واحد مسکن محرومان با ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از جمله این پروژه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص پروژه های اشتغالزایی هم توضیح داد: ۱۰۰ طرح خوداشتغالی خانگی، ۳۹ طرح خوداشتغالی صندوق کارآفرینی با سه و نیم میلیارد تومان، گلخانه با سرمایه گذاری ۶ میلیارد تومان، نوسازی ناوگان و آبیاری تحت فشار از جمله پروژه ها است.

فرماندار رامیان بیان کرد: ۱۹۰ واحد روستایی از محل تسهیلات بازسازی و بهسازی و ۱۳۰ واحد مسکن جوانان با اعتبار دو میلیارد و ۶۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۱۵۳ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شامل نمایشگاه توانمندی بانوان، دیدار با خانواده شهدا، تقدیر از بانوان شاغل و کارآفرین، مسابقات بومی و محلی ویژه بانوان، مسابقه شعر نماز، سرودخوانی کودکان و پخش سرودهای انقلابی طی دهه فجر اجرا می شود.

کد خبر 5132538

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان رامیان فرمانداری رامیان ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا گرگان شیراز بوشهر کرمانشاه شهرستان کرج شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا سانحه تصادف اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سهم استان کرمان 3 هزار و ۳۵۵واحد بود که ۳۷ واحدِ آن در شهرستان بردسیر به صورت نمادین افتتاح شد.

مدیر‌کل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه این آیین  گفت: این واحدهای مسکونی با زیربنای هر واحد 50 مترمربع  به همت کمیته امداد و با همکاری بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و سپاه ثارالله استان ساخته و تحویل مددجویان استان کرمان شده است.

ناصر عسکری‌نژاد افزود: برای ساخت 3 هزار و 355 واحد مسکونی 1107 میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و منابع بانکی هزینه شده است.

 وی بیان کرد: ساخت این واحدهای مسکونی در استان در سال 1402 نسبت به سال 1401، 158 درصد رشد داشته است.

در ارتباط تصویری رئیس جمهور با ۳۱ استانِ کشور ۳۳ هزار و۶۸۳ مسکن/ به مددجویانِ کمیته امداد/ واگذار شد.

سهم استان کرمان 3 هزار و ۳۵۵واحد بود که ۳۷ واحدِ آن در شهرستان بردسیر به صورت نمادین افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان
  • بیش از هزار واحد مسکن محرومان افتتاح شد
  • افتتاح هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان