Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: تنها چند ساعت پس از تهدید رئیس ستاد ارتش اسرائیل در خصوص بمباران شهروندان در لبنان و غزه، تل آویو تجهیزات نظامی خود را روانه جولان اشغالی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که از تانک‌های اسرائیلی منتشر شده، نشان می‌دهد این تجهیزات در حال رفتن به سوی جولان اشغالی هستند. روز گذشته آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل در سخنانی خصمانه به لبنانی‌ها و ساکنان غزه هشدار داد تا در صورت وقوع جنگ، خانه‌های خود را ترک کنند؛ چرا که قرار است هزاران موشک به سوی آن‌ها از سو اسرائیل شلیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او همچنین در با اعلام هشدار به دولت جو بایدن در خصوص احتمال بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای با ایران موسوم برجام با تکرار گزافه گویی‌های سابق خود مدعی شد: اسرائیل برنامه‌های تازه دیگری را برای حمله به ایران در سال جاری میلادی تدارک دیده است.

از زمان پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی چند بار برای دولت آمریکا خط و نشان کشیده و مدعی شده است: بازگشت به برجام، یک حماقت است که نباید اتفاق بیفتد.

خبرگزاری آسوشیتد پرس با انتشار گزارشی اعلام کرد هشدار رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، با هدف تشدید فشار اسرائیل بر دولت جدید آمریکا و دور کردن بایدن از احتمال بازگشت به برجام بیان شده است.

روز گذشته نیز امارات متحده عربی و بحرین خواهان یکپارچه کردن تلاش‌ها با رژیم صهیونیستی به منظور فشار به دولت بایدن، رئیس جمهور جدید آمریکا در زمینه ایران شدند.

وزیر خارجه بحرین روز گذشته مدعی شده بود: ما باید به برنامه موشکی ایران، حمایت از وکلای منطقه‌ای اش و مداخله در امور داخلی دولت‌ها در منطقه را به منظور تحقق صلح و ثبات در خاورمیانه پاسخ دهیم.

الزیانی همچنین مدعی شد: بند‌های توافق (احتمالی با ایران) باید در سایه توافقنامه‌های صلح ابراهیم (توافقنامه‌های عادی سازی روابط) که با میانجی گری آمریکا میان اسرائیل با امارات، بحرین، مراکش و سودان برقرار شد، تغییر یابد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ارتش رژیم صهیونیستی بلندی های جولان تل آویو صراط رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت ایران به دنبال محو کامل رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مشرق، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت «ایران می‌خواهد اسرائیل را به‌طور کامل و تا ابد نابود و تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند».

وی در این مقاله که در وال‌استریت‌ژورنال منتشر شد، مدعی شد: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد. اسرائیل فناوری و آموزش لازم برای دفاع از خود را دارد.

بایدن در بخش دیگری از این مقاله خاطرنشان کرد: مجلس نمایندگان باید قانونی را در مورد امنیت اوکراین و اسرائیل و همچنین کمک به فلسطینی‌ها تصویب کند. اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اوکراین و اسرائیل نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد: پیروزی پوتین در اوکراین بدین معناست که ائتلاف ناتو در خطر است. پوتین تلاش می کند که اراده غرب را بشکند اما ما این اجازه را به او نخواهیم داد.

وی همچنین مدعی شد چین فناوری‌های دقیق و بسیار مهم در صنعت دفاعی به روسیه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • بیانیه تند بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی آمریکا
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • مزارع شبعا، جولان و بلندی کفرشوبا هدف حمله قرار گرفتند
  • لحظه اصابت پهپادهای انتحاری حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل+ فیلم/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت