Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل مختار چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:این اعتبار پس از پیگیری‌ انجام شده با مدیر عامل بانک صادرات، وزارت نیرو و معاون اول رییس جمهوری ختصاص یافته و هفته آینده از سوی از دولت ابلاغ و فرآیند اجرای کار آغاز خواهد شد.

وی افزود:طرح بازسازی و نوسازی شبکه فاضلاب شهر آبادان به صورت مشارکتی بین سازمان منطقه آزاد اروند و استانداری خوزستان و شرکت فاضلاب استان خوزستان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختار گفت: با اختصاص این اعتبار در سال جاری و پیش‌بینی اعتبار برای تکمیل این طرح در بودجه سال آینده شاهد تحولی بزرگ در شبکه فاضلاب آبادان خواهیم بود و مشکلات شبکه فاضلاب در این شهر مرتفع می شود.

مختار به اجرای طرح بازسازی مناطق بافت فرسوده در هفت منطقهکک آبادان اشاره کرد و افزود: محدوده دقیق  محلات ناکارآمد و بافت فرسود آبادان در منطقه سلیج شرقی و غربی بطور کامل، منطقه ذوالفقاری از خیابان ذوالفقار ۶۵ الی ۱۶۶ ، منطقه شطیط، کوی قدس و بهار از خیابان بهار ۱ الی ۹۵، منطقه طیب از خیابان طیب ۱ تای ۲۲، منطقه سده و جمشیدآباد از خیابان بهمن یک تا بهمن ۴۵ در طرح بازآفرینی شهر آبادان قرار دارند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند آب و فاضلاب آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند آب و فاضلاب مجلس شورای اسلامی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند آب و فاضلاب آبادان اخبار کنکور شبکه فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد

استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) مشهد، برای بازسازی این مجموعه اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اختصاص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،یعقوبعلی نظری با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد