Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@01:48:10 GMT

صنعت خودرو با دو برنامه به تلویزیون آمد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۰۳۴

صنعت خودرو با دو برنامه به تلویزیون آمد

تامین برنامه شبکه آموزش با دوبله دو مستند «خط تولید» و «از نو بساز» به سیر تحول ، تولید و تعمیر در صنعت خودرو می پردازد.

به گزارش برنا، مهدی تاجیک سرپرست  تامین برنامه شبکه آموزش با اعلام این خبر گفت: برنامه «خط تولید» که در روز های پنج شنبه در حدود ساعت 21:30 و جمعه ها ساعت 20:00 پخش می شود ، به خط تولید و مهارت ساخت خودرو های برتر جهان که در این صنعت  پیشتاز هستند می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجیک افرود : برنامه «از نو بساز» دیگر برنامه ای است که در حوزه " صنعت خودرو " جمعه ها ساعت 21:30 پخش می شود.

سرپرست تامین برنامه شبکه آموزش در ادامه گفت : این برنامه به آموزش مهارت های مربوط به بازسازی خودرو های فرسوده ای که در گاراژ ها و پارکینگ ها بدون استفاده رها شده اند می پردازد.

او تصریح کرد : متخصصان و مهندسان تعمیر خودرو در این مستند با مهارت ها و بهره گیری از ادوات مکانیکی به تعمیر خودروهای یادشده می پردازند و آنها را به روز رسانی می کنند .

 سرپرست تامین برنامه شبکه آموزش در پایان با اعلام اینکه برنامه از نو بساز در 60 قسمت و برنامه خط تولید در 50 قسمت برای مخاطبان شبکه آموزش به صورت اختصاصی دوبله و مدتی است پخش می شود اعلام کرد : تامین برنامه شبکه آموزش آمادگی این را دارد که در راستای حمایت از صنایع داخلی ، مستند خط تولید کارخانه ها و صنایع مختلف ایرانی را پخش نماید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت خودرو شبکه آموزش خط تولید از نو بساز تامین برنامه شبکه آموزش خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود

غلامرضا محمد قاسمی رئیس دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان سیستان وبلوچستان گفت: زمان برگزاری کنفرانس مذکور ۳ و ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌باشد که حاوی برنامه‌های علمی متنوعی شامل برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، میزگرد‌های تخصصی و ارائه مقالات علمی و کارگاه‌های آموزشی است که پیرامون حوزه مهارت و از منظر حکمرانی آموزش عالی مهارتی به صورت علمی ـ تخصصی برنامه‌ریزی شده است. 

 در این کنفرانس پنج محور اصلی شامل حکمرانی آموزش عالی مهارتی، آینده مشاغل و مشاغل آینده، مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه، نقش بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • برنامه جدید رضا رشیدپور و مواجهه با ۱۲ مدیر ساترا برای گرفتن مجوز
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!