Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:12:27 GMT

اولین تقابل پرسپولیس با تیمی از هند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۰۷۷

اولین تقابل پرسپولیس با تیمی از هند

گوای هند نخستین تیم هندی است که در رقابت های آسیایی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون با تیم هایی از 20 کشور آسیایی دیدار کرده و حالا برای اولین بار با تیمی از هندوستان نیز رودررو خواهد شد. در این بین 32 بازی مقابل تیم های عربستانی، 26 بازی مقابل تیم های قطری، 17 بازی برابر تیم های اماراتی و 12 بازی نیز با تیم های ازبکستانی انجام شده تا این چهار کشور باسابقه ترین ها برابر پرسپولیس باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهترین عملکرد قرمزها مقابل تیم های پاکستانی، سری لانکایی، مالزیایی و هنگ کنگی بوده که تمام بازی ها با پیروزی سرخپوشان پایتخت به اتمام رسیده بود. قرمزها از بین تیم هایی که بیش از ده بازی داشته اند، بهترین آمار را مقابل امارات ثبت کردند؛ 17 بازی، 11 برد، 4 مساوی و تنها دو شکست.

نکته جالب این است که حتی تیم استقلال نیز تاکنون با تیم های هندی تقابلی نداشته اما باتوجه به اختصاص یک سهمیه قطعی برای لیگ این کشور، احتمالا در سال های آینده هندی ها طلسم بازی با دیگر نمایندگان ایران را هم خواهند شکست.

هند پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هند پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در اولین بازی دور گروهی خود به مصاف اوگاندا رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.   ­این دیدار‌ها که برنده دو دست از سه دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دو دست اول و دوم بازی را به سود خود پایان رسانده و پیروزی و با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد.   گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در مرحله گروهی برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • پرسپولیس باید از آمار تقابل با گربه سیاهش بترسد!
  • ده روسی: بولونیا درحال خلق یک شاهکار است؛ به تیاگو موتا تبریک می‌گویم
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم