Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف پس از دیدار با نخست وزیر و وزیر امور خارجه جمهوری ارمنستان در حساب کاربری خود در توییتر از رایزنی‌های سازنده با نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه ارمنستان خبر داد و گفت: چالش‌ها و فرصت‌های مشترک منطقه‌ای پس از منازعه اخیر را مورد بررسی قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این توییت اظهار کرد: حصول توافق در خصوص تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه و همکاری‌ منطقه‌ای، از جمله طرح‌های ارتباطی تبدیل رقابت‌های دیرینه به هم‌افزایی‌های آینده.

به گزارش ایرنا، وزیر امور خارجه ایران طی روزهای اخیر در تور منطقه‌ای خود، به باکو و مسکو سفر کرده و پس از رایزنی‌های خود در ایروان، امروز ارمنستان را به سمت تفلیس پایتخت گرجستان ترک خواهد کرد. وی در ادامه برای دیدار با مقامات ترکیه و انجام رایزنی‌های دوجانبه به آنکارا سفر خواهد کرد.

برچسب‌ها مسکو ایروان آنکارا محمد جواد ظریف باکو ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکو ایروان آنکارا مسکو ایروان آنکارا محمد جواد ظریف باکو ترکیه اخبار کنکور امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!

محمدجواد ظریف وزیر خارجه سابق کشورمان گفت: به اصرار آقای ولایتی سفیر و معاون وزیر شدم؛ من نمی خواستم از مادرم جدا شوم و سفیر شوم. به ایران که برگشتم منشی هایی که برای من گذاشته بودند همه از حراست بودند؛ می خواستند مرا زیر نظر داشته باشند! روزی یکی از منشی های من که بچه خوبی هم هست، گفت: «تشریف نمی برید نماز جماعت؟ به مصلحت است که بروید.» گفتم: اتفاقا چون به مصلحت است نمی روم و در اتاق خودم نماز می خوانم. این نگرش های من است و نمی گویم قطعا درست است چرا که ممکن است کاملا هم نادرست باشند./جماران

 

دیگر خبرها

  • اظهارات رئیس جمهور ترکمنستان درباره فعالیت اقتصادی شرکت های ایرانی | جزئیات دیدارهای امیرعبداللهیان با ۳مقام عالیرتبه کشور همسایه
  • دیدار وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور ترکمنستان
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
  • امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی‌ خود دیدار کرد
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران