Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:49:34 GMT

روسیه پیشنهاد برگزاری کنفرانس صلح خاورمیانه را داد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۱۸۲

روسیه پیشنهاد برگزاری کنفرانس صلح خاورمیانه را داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه، با حمایت از پیشنهاد گروه های فلسطینی برای برگزاری کنفرانس صلح خاورمیانه پیشنهاد داد که این کنفرانس در بهار و یا تابستان سال جاری میلادی برگزار شود.

لاوروف در ادامه اعلام کرد که از موضع «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، برای برگزاری چنین کنفرانسی حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشنهاد داد که این کنفرانس می تواند در سطح وزیران و با حضور نمایندگان رژیم صهیونیستی، گروه های فلسطینی، سازمان ملل، اتحادیه اروپا، آمریکا، بحرین، مصر، اردن و امارات برگزار شود.

در همین رابطه روز گذشته نیز «ریچارد میلز» سرپرست هیئت نمایندگی ایالات متحده در سازمان ملل متحده گفت: سیاست خاورمیانه‌ای دولت جو بایدن رئیس جمهوری جدید آمریکا حمایت از راه حل «دو کشور» مورد توافق طرفین، که اسرائیل در کنار کشور فلسطین در صلح و آرامش به سر بَرد، خواهد بود.

میلز در سخنانی در شورای امنیت گفت: دولت جو بایدن قصد دارد ارائه کمک‌های واشنگتن به فلسطینی‌ها را که در دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق متوقف شد از سر بگیرد و دفتر نمایندگی دیپلماتیک خود را در اراضی فلسطینی بازگشایی کند.

کد خبر 5132494 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه سرگئی لاوروف خاورمیانه فلسطین ایالات متحده امریکا عراق جو بایدن رژیم صهیونیستی روسیه عربستان سعودی سوریه فلسطین دونالد ترامپ ویروس کرونا آلکسی ناوالنی ایران داعش بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  رئیس کل دادگستری استان قم در این مراسم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

حجت الاسلام مظفری افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

دیگر خبرها

  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • دلیل انصراف نامزد‌های جایزه قلم آمریکا چه بود؟
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • کارشناس مسائل خاورمیانه: بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق
  • اسرائیل برای فلسطینی‌ها حق حیات قائل نیست
  • محسن آرمین: وتوى قطعنامه عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل شرم آور بود/ اسرائیل برای فلسطینی ها حق حیات قائل نیست