Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در سفری که به همراه معاونین و مدیران دستگاه‌های وابسته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان خراسان جنوبی داشت، ضمن بازدید از طرح های اقتصادی در حال احداث در این استان، از پرداخت ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۴ هزار پرونده اعتباری طی سال جاری در استان خراسان جنوبی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  فتاحی رئیس هیئت مدیره بانک و نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان خراسان جنوبی با عزیمت به شهر خوسف با فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان دیدار کرد.

وی پس از بازدید از پروژه هیدروکربن این شهرستان، در شهرک صنعتی شهرستان خوسف از کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت نیز بازدید کرد و در جریان مشکلات و موانع توسعه این طرح قرار گرفت.

فتاحی همچنین ضمن بازدید از پروژه طلای شادان شرکت کارند صدر با اشاره به سرمایه‌گذاری 310 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون در این پروژه گفت: در سال جاری مدیریت شعب بانک توسعه تعاون در استان خراسان جنوبی ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۴ هزار پرونده اعتباری پرداخت کرده است.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه دیدار با فرماندار خوسف نیز با اشاره به استقبال بانک توسعه تعاون از پیشرفت طرح‌های اقتصادی شهرستان خوسف، افزود: 20 درصد از اعتبارات منابع بخش صنعت و معدن صندوق توسعه ملی بانک توسعه تعاون کشور در استان خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری شده است.

بانک توسعه تعاون در احداث و تکمیل پروژه‌های ورزش کارگری کشور مشارکت می کند

رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه این سفر به همراه نماینده مردم شهرستان نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران این شهرستان‌ها، در بازدید از پروژه نیمه تمام سالن ورزش کارگری شهرستان سربیشه و شهرستان نهبندان در جریان روند اجرای این طرح و درخواست اعتبار مورد نیاز آن قرار گرفت.

فتاحی در حضور مسئولین استانی و شهرستانی در خصوص مشارکت بانک توسعه تعاون در تکمیل 57 واحد نیمه تمام فرهنگی و ورزشی کشور خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون در احداث و تکمیل پروژه‌های ورزش کارگری کشور مشارکت می کند و در همین راستا تأمین اعتبار پروژه‌های 16 استان از محل قرارداد ماده 56 توسط بانک توسعه تعاون در حال انجام است.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون همچنین ضمن حضور در شورای اداری شهرستان سربیشه، از اختصاص عدد قابل توجهی از منابع صندوق توسعه ملی برای توسعه اقتصادی خراسان جنوبی خبرداده و خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون تاکنون از طرح‌های مرتبط با اشتغال پایدار روستایی و عشایری به طور 100 درصد حمایت کرده و آمادگی داریم از طریق منابع متمرکز وزارتخانه‌ای، اعتبارات بیشتری به طرح‌های خراسان جنوبی تخصیص دهیم.

رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون همچنین خبر داد: طبق تفاهم نامه‌ طرح ملی مسکن کارگری که هفته آینده مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه، مسکن و شهرسازی به امضا خواهد رسید، بانک توسعه تعاون طی سه سال ۷۵ هزار واحد مسکونی در قالب تعاونی مسکن کارگری و کارمندی را تأمین مالی می کند که خراسان جنوبی هم می‌تواند سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون اشتغال بانک توسعه تعاون ساخت مسکن پول نیوز وام مسکن سرمایه گذاری مدیره بانک توسعه تعاون بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی هیئت مدیره بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی

 اشرفی مدیرکل تعاون، کار، رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت : خوشبختانه کاهش ۵۸ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار را در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ را در خراسان جنوبی داشتیم.

وی افزود: طی سال ۱۴۰۲ در زمینه اشتغال مجدد بیکاران ۱۸۵ نفر برگشت به حوزه کاری داشته‌ایم.

اشرفی با بیان هزار و ۱۲۱ تعاونی در خراسان جنوبی فعال است، ادامه داد: در این تعاونی‌ها هزار و ۱۱۲ بیمه شده کار می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار، رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ تعاونی‌های خراسان جنوبی ۲۳ میلیون دلار صادرات به کشور‌های همسایه و کشور‌های حاشیه خلیج فارس صادرات داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۴۹ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای خراسان جنوبی در بخش مشاغل خانگی ۱۲۴ میلیارد تومان بوده است که از این میزان ۸۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

اشرفی با تاکید بر اینکه تعهد اشتغال خراسان جنوبی در سال گذشته ۱۰ هزار و ۶۵۹ فرصت شغلی بوده است که در سامانه رصد اشتغال ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت شده است.

مدیرکل تعاون، کار، رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۴۰۰ تشکل کارگری و کارفرمایی در خراسان جنوبی فعال است، بیان کرد: به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان و ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: ۲۶ نفر از کارگران خراسان جنوبی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام می‌شوند.

اشرفی ادامه داد: برپایی میز خدمت، دیدار با نماینده ولی فقیه و جشن تجلیل از کارگران ساختمانی در بیرجند، برپایی نشست ایمنی و … از جمله برنامه‌های ما به مناسبت هفته کار و کارگر در خراسان جنوبی است.

وی افزود: در حوزه ورزش کارگری سال گذشته مدال آفرینان خوبی در خراسان جنوبی داشتیم که مراسم تجلیل از این بزرگواران را خواهیم داشت و امروز پروژه‌های ورزشی کارگری متعددی در شهرستان‌های خراسان جنوبی فعال است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: دیدار کارگران با مقام معظم رهبری نشان از اهمیت به کارگر در نظام جمهوری اسلامی است.

اشرفی با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات نظارت مستمر بر موضوع حقوق معوقه کارگران است، یادآور شد: یکی از معیار‌های ما برای انتخاب واحد نمونه تولیدی نداشتن معوقه کارگری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی