Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس قوه قضاییه گفت: رابطه دولت با ملت رابطه تعریف شده است و آنچه روابط بین ملت و دولت را رقم می‌زند منافع ملی است.

سید ابراهیم رئیسی در دوازدهمین گردهمایی مجازی نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور، اظهار کرد: رابطه دولت با ملت رابطه تعریف شده است، آنچه روابط بین ملت و دولت را رقم می‌زند منافع ملی است و باید برای حفظ منافع ملی تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منافع ملی تنها به مرز و بوم و جغرافیا مربوط نمی‌شود و می‌تواند منافع غیر از سرزمین هم جزو منافع محسوب شود.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: امام (ره) منافع ملی و مصالح انسان را با هم پیوند زد و ترکیبی بین ملیت و اسلامیت را رقم زد و نگاه علمای بزرگ و در رأس آن امام این بود که تقابلی بین اسلامیت و ملیت نیست.

ادامه دارد ...

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 امام خمینی قوه قضاییه ابراهیم رییسی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 منافع ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای دکترای افتخاری به رییسی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان، به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد و در بدو ورود با حضور در آرامگاه محمدعلی جناح، به مقام «قائد اعظم» و رهبر استقلال این کشور ادای احترام کرد.

همچنین رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور کشورمان اهدا کرد.

کد خبر 6086949 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • بشار اسد: برای آمریکا فقط منافع مهم است و هیچ شریکی ندارد
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌ها را به «ایران» تغییر داد
  • نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به «ایران» تغییر یافت
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد را به «ایران» تغییر داد
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • رییسی: همه بخش‌ه ملزم به اجرای قانون حجاب هستند