Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@17:21:00 GMT

در امور اوقاف نیازمند فعالیت جهادی هستیم

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۲۵۸

در امور اوقاف نیازمند فعالیت جهادی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام مجیدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در نشست هم اندیشی و همفکری که با حضور امنا امامزاده صالح ابن الحسن(ع) و بقعه متبرکه چهار انبیا(ص) قزوین و مدیرکل ، معاون فرهنگی و اجتماعی و روسای ادارات اوقاف شهرستان قزوین و بهره وری اقتصادی اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار شد، ظهار داشت : حضور و توفیق خدمت به امامزاده و چهار انبیا الهی نعمتی است که خداوند به ما عطا نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : باید از کوچک انگاری در وظایف خود دوری نماییم زیرا به فرمایش حضرت امام روح الله(ره) باید در هرجایی که فعالیت می کنیم آن جا را مرکز عالم بدانیم و اگر وظیفه خود را به درستی انجام ندهیم کار عالم لطمه میبیند

حجت الاسلام مجیدی ادامه داد : آنچه حساسیت فعالیت را در اوقاف و امامزادگان دو چندان می کند علاوه بر وجود قوانین و مقررات وجود موازین و احکام شرعی است  لذا باید کاری انقلابی و جهادی با توجه به حساسیت های موجود انجام دهیم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ادامه داد : باید در جذب خیرین و انجام فعالیت ها ، هدفمند و برنامه ریزی شده عمل کنیم و این برنامه ریزی بر محور اهداف انقلاب و نظام باشد.

وی در خاتمه افزود: رویکرد فعالیت های ما باید دینی انقلابی باشد و باید از ابزارهای مختلف  در راستای این رویکرد استفاده نماییم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین حجت الاسلام مجیدی اوقاف و امور خیریه استان قزوین کار جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در محل آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند گفت: مرکز افق با هدف مدیریت و جهت دهی به نیات اجتماعی در سازمان اوقاف و امور خیریه راه اندازی شده است.

حجت الاسلام بخشی پور افزود: این مرکز در بستر آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برای جذب مساعدت‌های خیران و توزیع آن و همچنین شناسایی افراد بی بضاعت و ارائه خدمات به آنان با رعایت کرامت انسانی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به طرح قرار دوازدهم افزود: در راستای اجرای این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال جدید ۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

حجت الاسلام بخشی پور گفت: این بسته‌ها به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) توزیع شد که هر بسته معیشتی شامل اقلامی از جمله برنج، چای، قند، پنیر، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: همچنین تعداد ۷۰۰ دست پوشاک از محل کمک خیرین به ارزش ۲۵ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

علی فاضلی فرد فرماندار بیرجند هم با بیان اینکه دستگیری از مستمندان در این ماه مبارک توصیه شده است، افزود: توزیع بسته‌های غذایی و افطاری ساده همه با تاثی از سیره اهل بیت علیهم السلام انجام می‌شود و در این کار خیر سازمان اوقاف و امور خیریه پیش قدم بوده است.

دیگر خبرها

  • برپایی افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران
  • بانوی رودسری یک قطعه باغ چای خود را وقف کرد
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان
  • لزوم توسعه فعالیت‌های قرآنی در ایلام
  • بهار با آرامش بهاری
  • عقب‌ماندگی اقتصاد با جهش اتفاق می‌افتد
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد
  • دو وقف جدید در خوسف ثبت شد
  • ثبت دو وقف جدید در خوسف
  • نصف استان کرمان وقف است