Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@19:29:58 GMT

جزئیات جلسات بانکی تیم بانک مرکزی در عمان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۲۹۳

صراط: عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در خصوص مذاکرات در مسقط در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: امروز چهارشنبه هشتم بهمن ماه ۱۳۹۹ درادامه مذاکرات دو روزه در مسقط جلسه مشترکی با رئیس بانک مرکزی عمان و وزیر صنعت وتجارت عمان داشتیم.

به گزارش مهر، وی افزود: دراین جلسه مذاکرات مهمی درجهت ایجاد تمهیدات لازم برای توسعه روابط تجاری و رفع موانع مبادلات پولی و مالی انجام دادیم و معاونین وزارتخانه‌های صمت و بهداشت و درمان کشورمان و نیز معاون ارزی بانک مرکزی پیشنهادات و راهکار‌های خود برای روان سازی امر تجاری و بانکی مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته همتی، روز گذشته نیز مذاکرات مفیدی با وزیر امورخارجه عمان داشتم؛ این در حالی است که مسئولین اصلی روابط مالی وتجاری بین المللی عمان در این جلسات علاقمندی جدی خود برای توسعه روابط راهبردی اقتصادی با روابط مالی وتجاری بشعه روابط راهبردی بیان کردند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بانک بانک مرکزی عمان عبدالناصر همتی صراط بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش خرید افزایش یافت

بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید روزانه را ۱۰۰ میلیون تومان افزایش داد و به ۲۰۰ میلیون تومان رساند. این دستورالعمل از ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

به گزارش مشرق، بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌های کشور اعلام کرد: «حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.»

بر اساس این ابلاغیه هر فرد حقیقی می‌تواند در یک روز و با یک کارت بانکی ۲۰۰ میلیون تومان خرید انجام دهد.

همچنین سقف مجموع تراکنش‌های بانکی شخص حقیقی با همه کارت‌هایی که به نام اوست ۲۰۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات تأمین مالی زنجیره تأمین در سال ۱۴۰۳
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت
  • متقاضیان وام های بانکی بخوانند
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین
  • تصمیمات جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات
  • خبر جدید بانک مرکزی/ متقاضیان وام‌های بانکی بخوانند
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین/ سهم ۵۰ همتی فکتورینگ
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزار‌های نوین/ سهم ۵۰ همتی فکتورینگ در تامین مالی در سال ۱۴۰۳
  • تأمین مالی ۳۵۰ هزار میلیارد تومانی با استفاده از ابزارهای نوین