Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خلیلی گفت: برای نایب قهرمان آسیا و تیمی که در سه سال گذشته دو بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر بوده است نباید فرقی کند که برابر چه تیمی بازی می کند مهم این است که باشگاه برای لیگ قهرمانان آسیا چه هدف گذاری کرده است

محسن خلیلی در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 صحبت هایی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، محسن خلیلی درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی پرسپولیس با الریان و همینطور تیم هندی به ایسنا گفت:

برای نایب قهرمان آسیا و تیمی که در سه سال گذشته دو بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر بوده است نباید فرقی کند که برابر چه تیمی بازی می کند مهم این است که باشگاه برای لیگ قهرمانان آسیا چه هدف گذاری کرده است و آیا این بار هم تیم به فینال صعود می کند و می تواند قهرمان بشود یا خیر.

خلیلی افزود:

اگر تفکر پرسپولیس قهرمانی در آسیا باشد نباید به نام رقبا در گروه توجهی کند اما طبیعتا بازی کردن با تیم های قطری جذابیت های خاصی را دارد با توجه به این که پرسپولیس باید برابر الریان قطر که شجاع خلیل زاده در اختیار دارد بازی کند از حیث هم برای این تیم جذاب خواهد بود.

خلیلی اضافه کرد:

به اعتقاد من گروه استقلال در این دوره از رقابت ها واقعا سخت است چون الدحیل و الاهلی تیمهای بسیار قدرتمندی هستند امیدوارم که با یک برنامه ریزی خوب و استفاده از تجارب بین المللی گذشته انشالله پرسپولیس از موقعیت ها بهتر استفاده کند تا بعد از مدت ها یک قهرمان در آسیا داشته باشیم. با نتایجی که پرسپولیس در سالهای گذشته به دست آورده و انتظاری که هواداران از این تیم دارند من فکر می کنم نباید دغدغه صعود از گروه  برای پرسپولیس متصور باشیم بنابراین پرسپولیس صعود بی دغدغه ای از این گروه خواهد داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه درباره شرایط این تیم و نتایجی که در هفته های اخیر به دست آمده هم گفت:

متاسفانه پرسپولیس از شرایط آرمانی خود دور است و حواشی زیاد دچار شده است اگر بحث نقل و انتقالات و اختلاف نظر با مدیر سابق وجود دارد به نظر من این مسائل مربوط به گذشته می شود و دیگر باید آن ها را فراموش کنیم و به آینده فکر کنیم در حال حاضر کادر فنی باید تلاش کند با بازیکنانی و پتانسیلی که در اختیار  دارد برای آینده برنامه ریزی کند تا تمرکز کافی به تیم برگردد. الان همه تیم ها می خواهند از پرسپولیس امتیاز بگیرند که این امری طبیعی است بنابراین پرسپولیس باید تلاشش را انجام دهد تا دوباره به روزهای آرمانی خود برگردد. هواداران ، کادر فنی و بازیکنان همه با تجربه هستند و این تجربه الان باید به کمک تیم بیاید. تا دوباره روحیه برنده بودن به پرسپولیس برگردد. هنوز اتفاق خاصی در جدول رخ نداده و پرسپولیس با دو برد در دوبازی عقب افتاده خود دوباره می تواند به کورس قهرمانی برگردد.

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 / پرسپولیس به شجاع رسید، استقلال به علی کریمی واکنش شجاع خلیل زاده به همگروهی با پرسپولیس؛ یک بوس کوچولو! آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت میان زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو چه صحبت هایی رد و بدل شد؟ روملو لوکاکو، زلاتان ابراهیموویچ را تهدید به مرگ کرده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا محسن خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات موفق شد در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه از سد تیم پرستاره الهلال عبور کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

الهلال که هزینه زیادی طی چند سال اخیر انجام داده و ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال را به خدمت گرفته، نتوانست برای چهارمین سال متوالی راهی فینال شود و این موضوع برای این تیم و هوادارانش یک شکست محسوب می‌شود.

از سال ۲۰۱۷ تا قبل از فصل جاری، فقط دو تیم پرسپولیس و الهلال از غرب آسیا به فینال رسیده بودند و امسال با صعود العین به فینال، سلطه ۷ ساله این دو تیم به پایان رسید. در ۷ سال اخیر الهلال ۵ بار و پرسپولیس هم ۲ بار راهی فینال شده بودند.

قرمز‌های پایتخت ایران در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به ترتیب با هدایت برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل محمدی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شدند، ولی هر دو بار در کسب عنوان قهرمانی ناکام بودند و دستشان به جام نرسید. سرخ‌پوشان در فینال‌ها به ترتیب مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی شکست خوردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است