Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:10:17 GMT

انهدام ۲ باند با کشف ۲۹ خودروی سرقتی در مازندران

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۲۹۹

انهدام ۲ باند با کشف ۲۹ خودروی سرقتی در مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی میرزایی، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان‌های مازندران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات فنی و پلیسی و استفاده از سرنخ‌های موجود، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی اعضای باند سارقان خودرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان به سرقت خودرو و با هماهنگی قضائی این افراد در عملیات ضربتی پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

سردار میرزایی با اشاره به کشف انبار دپوی خودروهای مسروقه و قطعات از کشف ۱۲ خودروی سرقتی به صورت کامل و ۷ دستگاه اتاق خودرو خبر داد و افزود: در بازرسی از این انبار بیش از ۸۰۰ قطعه از قطعات مختلف خودرو شامل: موتور، درب، داشبورد، فنر، اکسل کامل، ضبط و پخش به همراه ۸۱ قطعه پلاک سرقتی، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از انهدام باند سارقان خودرو در شهرستان "رامسر" خبر داد و افزود: مأموران پلیس آگاهی نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، ۱۰ سارق خودرو از اعضای یک باند را در آن شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

سردار میرزایی از کشف ۱۰ خودرو و یک خودرو به صورت اوراق شده از مخفیگاه سارقان خبر داد و افزود: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۱۱ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام ۱۶ باند سرقت خودرو و داخل خودرو در سطح استان طی ۱۰ ماه گذشته خبر داد و افزود: دراین خصوص ۱۰۷ دستگاه انواع خودرو مسروقه از اعضای باندها کشف شد.

کد خبر 5132590

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران سرقت ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا گرگان شیراز کرمانشاه بوشهر شهرستان کرج شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا سانحه تصادف اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران سرقت خودرو پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیشتر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین بوده که در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منظور کاهش جرم است و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است اما سلاح در دسترس مجرمان بوده و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتماً اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

کد خبر 6087351

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران