Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:32:47 GMT

مصدومیت دوباره؛ دیاباته به مسجدسلیمان نمی‌رود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۳۳۸

مصدومیت دوباره؛ دیاباته به مسجدسلیمان نمی‌رود

مهاجم مالیایی استقلال به دلیل مصدومیت در سفر به مسجدسلیمان تیمش را همراهی نمی‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته که مدت زیادی به دلیل آسیب دیدگی در تمرینات استقلال حضور نداشت و چند هفته ای است به ترکیب تیمش برگشته، حالا بار دیگر مصدوم شده است.


دیاباته در تمرین امروز استقلال موقع ضربه زدن به توپ دچار مصدومیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مصدومیت او چندان جدی نبود و کنار تیم کار کرد. او اما با توجه به اینکه از نظر بدنی چندان آماده نیست، با تشخیص کادرفنی به مسجدسلیمان نمی‌رود.


امروز کادرفنی استقلال تصمیم گرفت در سفر امروز تیم به مسجدسلیمان دیاباته از لیست تیم خارج شود. او قرار است در پای خود MRI بگیرد و اگر مشکل خاصی نداشته باشد،‌بعد از بازی با نفت به ترکیب تیمش اضافه شود.


گفتنی است؛ کاروان استقلال نیز بدون حضور دیاباته به فرودگاه رفته تا به مسجدسلیمان سفر کند.

استقلال تهران دیاباته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی پرسپولیس که هفته گذشته به دلیل اخراج در سیرجان، امکان همراهی سرخپوشان را از کنار زمین نداشت و ابتدا به جایگاه ویژه و سپس منطقه شیشه‌ای منتقل شد، حالا آماده هدایت تیمش از لب خط می‌شود.

نکته جالب در مورد اوسمار این است که او هنوز به آمار 10 بازی روی نیمکت پرسپولیس نرسیده اما مقبولیتی ویژه را نزد هواداران و البته بازیکنان این تیم دارد و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز دریافت کرده است.

اوسمار امید زیادی دارد تا این هفته با پیروزی مقابل صنعت نفت تیمش را 52 امتیاز کند و به این ترتیب منتظر دیدار استقلال بنشیند تا شاید با توقف شاگردان نکونام، تیم او پیش از بازی حساس مقابل سپاهان به صدر جدول برسد که در این صورت شانس خوبی برای قهرمانی هم خواهد داشت، چرا که استقلال در بازی همزمان در دیداری به میزبانی تراکتور به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • اقبال بلند خرید جنجالی استقلال