Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار ناظمی مدیر کل سابق روابط عمومی وزارت ورزش به موضوع مهمی درباره جدایی آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال اشاره کرد و گفت: شاید درباره این موضوع کمتر گفته باشم. برای استراماچونی داشتیم از مقام قضایی درخواست می‌کردیم ورودش را یک روز به تعویق اندازیم تا پولش را در ایران بدهیم. (منظور ناظمی احتمالاً تعویق در خروج استراماچونی از ایران بوده است).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شدت کار می‌شد که استراماچونی مربی موفقی است. او در چند بازی اول نتیجه نگرفت. فکر می‌کنید چه کسی باعث شد استراماچونی در استقلال بماند؟ خود آقای وزیر ورزش. شاید کانال‌های تحریم‌ها را هم برای دادن پول استراماچونی سوزاندیم.

ناظمی ادامه داد: ما مشکلی با استراماچونی نداشتیم. تمام حیثیت کاری و مدیریتی را گذاشتیم که ایشان برگردد. مشکلی با برانکو هم نداشتیم ولی اینها مربی حرفه‌ای هستند و یک جاهایی احساس می‌کنند چوب خطشان پر شده است.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد عجیب جواد خیابانی به وزیر ورزش: کی‌روش را برکنار و مهاجرانی را جایگزینش کنید!

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند مازیار ناظمی استقلال آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران

کمتیه ملی المپیک و وزارت ورزش، قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا که با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز همراه بوده است و رقابت‌های دلاورانه و جانانه نمایندگان کشورمان برابر حریفان، دل ایرانیان اقصی نقاط جهان را به وجده آورده و مایه خوشحالی و شور شعف ملت بزرگ ایران شد.

علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری

ضمن تبریک این قهرمانی به مسئولان زحمتکش فدراسیون،کادر فنی و افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی برای افتخار آفرینان کشتی کشورمان در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت داشته و امید است در سایه لطف باری تعالی و دعای خیر مردم و تلاش شما عزیزان نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‌های المپیک پاریس نیز با درخشش خود همچون گذشته دل مردم را شاد کنند.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش نیز در پیامی کسب مقام نخست ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفت:

رویداد رقابتی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به عرصه‌ دیگری برای بروز توانمندی ورزش ایران تبدیل شد تا با فتح جام قهرمانی، موفقیت‌های کشتی کشورمان استمرار یابد و همچنان این رشته‌ی پرافتخار، ارمغان‌آور نشاط ملی باشد.

اقتدار کشتی ایران در قاره‌کهن در رشته‌ی فرنگی نیز با 4 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز، بروز و ظهور یافت و طلیعه‌ سال جدید را با یک قهرمانی باارزش دیگر مزین ساخت تا این موفقیت، روزهای پرافتخار‌تری را برای این ورزش مدال‌آور، نوید دهد.

تلاش همه‌ عزیزانی را که برای موفقیت کشتی در سراسر کشور، نقش‌آفرینی می‌کنند، ارج می‌نهم و عنوان قهرمانی آسیا را به ملی‌پوشان، کادر‌فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین مردم کشتی دوست کشورمان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال پایداری در سلامتی و موفقیت این عزیزان افتخارآفرین را طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش بابت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟ / باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟ / واقعا دلم شکست!
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • ناظمی: عملیات سپاه آسیب‌پذیری اسرائیل را به نمایش گذاشت
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی