Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی بعد از ظهر امروز در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان با اشاره به جمعیت بالای شهرستان همدان و عدم توزیع متوازن امکانات در استان را یک مشکل عنوان کرد و افزود: به برخی از مناطق و روستاها توجهی نشده است.

وی با بیان اینکه باید در مهندسی توزیع امکانات بازنگری صحیح انجام شود گفت: در استان ظرفیت سنجی و نیازسنجی درست و صحیح انجام نشده است در صورتی که در این حوزه باید کار دقیق‌تر اقدام شود تا استعدادها هدر نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در برخی از پروژه‌ها مطالعات و جانمایی‌ها درست انجام نشده که این موضوع باعث هدررفت بیت‌المال شده است گفت: موارد مربوط به ورزش و جوانان را اولویت‌سنجی کنید و به ما ارائه دهید تا ما موارد داخلی را در استان و مواردی که مربوط به کشور است را در سطح وزیر و معاون وزیر دنبال کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه حوزه جوانان مغفول مانده است ادامه داد: بحث مسائل جوانان بسیار گسترده است که با مشکلاتی از قبیل اشتغال، ازدواج و مسکن مواجه هستند، متأسفانه جوانان در همدان رها شدند و به علت نبود اشتغال مجبور به مهاجرت به شهرهای دیگر شدند اما برخی از مدیران از خارج از استان نیروی کار می‌آورند

 فلاحی با تأکید بر اینکه تمام فکر بنده در این ۱۰ ماه بحث احیای واحدهای تولیدی استان است تا جوانان مشغول به کار شوند گفت: اگر بحث اشتغال جوانان حل نشود جوان دچار افسردگی و سرخوردگی می‌شود و این امر در افزایش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس

حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، گفت: بر اساس جدول زمان بندی، زمان برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قبل از زمان شروع رسمی تبلیغات ممنوع است، افزود: تبلیغات به صورت مجازی و حقیقی در تمامی سایت‌ها و فضای اینترنت قبل از آغاز رسمی تبلیغات ممنوع است و با تخلفات این حوزه برخورد قانونی می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی مهلت قانونی تبلیغات نامزد‌ها را به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس