Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@10:01:41 GMT

مرکز تماس علی‌بابا در گرگان یکساله شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۴۴۷

مرکز تماس علی‌بابا در گرگان یکساله شد

بعد از گذشت یک سال از فعالیت مرکز تماس در شهر گرگان، روابط عمومی شرکت علی‌بابا، پلتفرم رتبه یک بازار آنلاین گردشگری از دست‌آورد‌های این مرکز گفته است.

به گزارش برنا، پاییز سال گذشته علی‌بابا از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک مرکز تماس در استان گلستان با هدف ارز‌ش‌آفرینی و تمرکز زدایی از تهران خبر داد و دیماه همان سال این مرکز با 60 پشتیبان شروع به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال بعد از گذشت یک سال از فعالیت این مرکز تماس در شهر گرگان، روابط عمومی شرکت علی‌بابا، پلتفرم رتبه یک بازار آنلاین گردشگری از دست‌آورد‌های این مرکز گفته است.

مهاجرت قشر جوان و متخصص به پایتخت برای اشتغال و حرکت در مسیر شغلی مطمئن امری تازه نیست و همواره در زمینه‌های متفاوتی کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است. علی‌بابا نیز در سال گذشته در همین راستا و با هدف تمرکز زدایی، توزیع ثروت در کشور و همچنین بکارگیری نیرو‌های متخصص از نقاط دیگر ایران، تصمیم به اولین سرمایه گذاری در خارج از پایتخت و راه‌اندازی مرکز تماس گرگان گرفت. این مرکز تماس در دیماه 1398 با ۶۰ نفر پرسنل به طور رسمی فعالیت خود را برای پشتیبانی از مشتریان علی‌بابا به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته آغاز کرد.

امروز تیم مرکز تماس گرگان 80 نفره است و این تیم پاسخگوی بخش قابل توجهی از تماس‌های ورودی پشتیبانی علی‌بابا هستند. لازم به ذکر است که این مرکز با آغاز شیوع ویروس کرونا در زمستان گذشته، همگام با تیم پشتیبانی مستقر در مرکز تماس تهران نقش موثری را در مدیریت بحران ناشی از این پاندمی ایفا کردند.

به گفته روابط عمومی علی‌بابا این دفتر به نوعی طراحی شده است تا ظرفیت 170 نیرو را داشته باشد و این سازمان قصد دارد همچنان با پیگری هدف خود در راستای اشتغال‌زایی خارج از پایتخت، تیم خود را در این مرکز توسعه و گسترش دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی بابا علی بابا مرکز تماس علی بابا مرکز تماس علی بابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از شب بازار گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در شب بازار گرگان ، بخشی از کسبه هنگام شب کار و کاسبی خود را آغاز و با قیمت های مناسب رضایت مشتریان رو جلب می کنند.

دست فروشان بساط خود را هر شب از حوالی هشت به بعد پهن می کنند و تا پاسی از شب فعال هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • گفت و شنود/ بابا نداشت!
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • ◄ افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های استان قم
  • بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم!
  • استقبال از شب بازار گرگان
  • تعویض و جایگزینی ۱۵۲ دستگاه چراغ قدیمی روشنایی خیابان حیدر بابا در ارومیه با لامپ‌های ال‌ای دی