Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مقصودی مدیر رادیو جوان در نشست خبری اعلام ویژه برنامه های این شبکه که امروز هشت بهمن برگزار شد، بیان کرد: پرمخاطب ترین شبکه ای که برنامه سازی دارد و برمبنای کلام و موسیقی برنامه سازی می کند رادیو جوان است.

وی ادامه داد: شبکه جوان قرار است برای گروه های سنی بین ۱۵ تا ۴۰ سال برنامه سازی کند و این کار را خیلی سخت می کند به ویژه با توجه به شبکه های رسانه های اجتماعی که در جامعه فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر رادیو جوان تصریح کرد: امیدسازی ماموریت اصلی ما در برنامه هاست. کشور اکنون در شرایط خاصی است و البته دنیا به واسطه کرونا در شرایط خاصی قرار دارد و رادیو جوان وظیفه دارد روحیه امید، نشاط و شادابی را در میان مخاطبان منتشر کند.

وی ادامه داد: همچنین هویت بخشی از دیگر وظایف ماست یعنی یک جوان حس کند که به این آب و خاک تعلق دارد. توجه به ظرفیت های جوانان جزو دیگر سیاست های ماست که دنبال می کنیم که این سیاست ها در برنامه سازی ها لحاظ می شود.

به شکل شعاری به سمت رویدادها نمی رویم

مقصودی درباره برنامه های دهه فجر اظهار کرد: به دنبال این نیستیم که کنداکتور رادیو جوان را به شکل شعاری به سمت رویدادها و مناسبت ها ببریم بلکه برنامه ها باید ارزش افزوده ای داشته باشد.

وی با اشاره به کاروان رادیو جوان که پیش از این در محرم و صفر هم راه اندازی شده بود گفت: ما توانستیم ۱۳ برنامه را با استودیوی متحرک اجرا و تولید کنیم که کیفیت مطلوبی هم داشت و مردمی که در خیابان عبور و مرور داشتند کاروان رادیو جوان را هم همراهی می کردند. همین اتفاق قرار است در ایام فجر با عنوان برنامه «میدان آزادی» ادامه پیدا کند.

مدیر رادیو جوان در توضیح بیشتر این برنامه عنوان کرد: مردم خاطراتی دارند که در مسیر خیابان های منتهی به میدان آزادی و در جریان انقلاب رخ داده است و نگاهمان این است این خاطرات را زنده کنیم. این برنامه با رویکرد شادی بخشی و امیدبخشی طراحی می شود و از مسابقه گویندگی تا خوانندگی برای مردم برنامه تولید می شود.

وی افزود: در این برنامه هم چندان به دنبال حرف های شعاری نیستیم و از رسالت های «میدان آزادی» این است که مردم را با رادیو آشنا کنیم و نشان دهیم یک استودیوی رادیویی چه کاری انجام می دهد، چگونه انتقال صدا و پاسکاری های کاری انجام می شود. همچنین با این کاروان به جاهایی که مردم از انقلاب خاطره دارند می رویم. این برنامه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح هر روز پخش می شود.

مقصودی با اشاره به دیگر برنامه ویژه دهه فجر عنوان کرد: برنامه «رادیکال» به صورت زنده به داستان های افراطی گروهک ها و جریان هایی می پردازد که در متن انقلاب اسلامی حضور داشتند. این برنامه هر شب ساعت ۲۲ تا ۲۳ پخش می شود.

وی به بازگشت «کافه رادیو» اشاره و عنوان کرد: مهران دوستی خاطرات بسیاری را به جا گذاشت و برنامه کافه رادیو از او به یادگار ماندگار مانده است. ما این برنامه را به رادیو برگرداندیم که با اجرای علیرضا کنگرلو از ۳ تا ۳:۴۵ روی آنتن می رود و در این ایام به جشنواره فیلم فجر و سایر رویدادهای فرهنگی و هنری می پردازد.

مدیر رادیو جوان به برنامه تعاملی «فوق العاده» و مسابقه «بازی باز» اشاره و بیان کرد: «جوان شهر» هم از دیگر برنامه های ماست که محمد دلاوری اجرا می کند و در حوزه تضارب آرا و افکار تولید می شود. این برنامه نسبت انقلاب را با شعارهای انقلاب مثل آزادی، عدالت اجتماعی و... پیگیری می کند و در ایام فجر به صورت ویژه پخش می شود.

وی به «رادیوم» اشاره کرد و توضیح داد: این برنامه با اجرای سیاوش صفاریان پور هر روز پخش می شود و در دهه فجر به دستاوردهای حوزه فضایی، و هسته ای می پردازد.

مبالغ اجرا در رادیو تفاوت بسیاری با تلویزیون دارد

مقصودی در بخش دیگر درباره مجریان این شبکه عنوان کرد: خیلی از افرادی که در فضای رسانه هستند از رادیو جوان شروع کرده اند. علی ضیا، رضا رشیدپور، احسان علیخانی و... در رادیوجوان بوده اند و اینها نشان می دهد که رادیو جوان توانسته نیروی مناسب تولید کند.

وی اضافه کرد: رادیو خانه آنهاست و علاقه دارند که برگردند و در رادیو کار کنند منتها نسبت مبالغی که در رادیو پرداخت می شود به تلویزیون بسیار متفاوت است و جذابیت ندارد تمام وقت در رادیو باشند. حفظ این مجریان دو جنبه دارد یک اینکه هوای آنها را داشته باشیم و دوم پول پرداخت به چنین مجریانی را هم داشته باشیم.

مدیر رادیو جوان در پایان درباره برنامه هایی چون «جوان شهر» عنوان کرد: هم شاه آبادی معون قبلی صدا و هم بخشی زاده معاون فعلی صدا محکم پای این برنامه ایستاده اند و ما مواردی را در آن دنبال کرده ایم که حتی تلویزیون نپرداخته است. بخشی از کسانیکه به چنین برنامه های فشار می آورند از بیرون سازمان هستند. جناح های مختلفی که ممکن است فشار بیاورند با این حال این برنامه به کار خود ادامه می دهد. همچنین برنامه «داد رسانه» و «کوی دانشجو» را هم داریم که همچون «جوان شهر» از جمله برنامه های خط شکن ما هستند.

کد خبر 5132584 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو جوان رادیو دهه فجر علیرضا مقصودی تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر فیلم کوتاه موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم کوتاه تهران انتصاب در صداوسیما سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران رادیو شبکه یک سیما مدیر رادیو جوان برنامه سازی پخش می شود برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه با عملیات غرور آفرین

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، همزمان با عملیات پهبادی و موشكی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برنامه پشت پلك صبح بامداد یكشنبه شبكه رادیویی سلامت (ویژه برنامه وعده صادق)، به طور ویژه به اخبار لحظه به لحظه این عملیات غرور افرین پرداخت.

در این برنامه كلام مقام معظم رهبری، ترانه و تصنیف های حماسی و ایرانی اسلامی، اخبار لحظه به لحظه عملیات پهپادی و موشكی، قرائت بیانیه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گزارش از تجمعات مردمی در سراسر كشور پخش شده است.مخاطبان رادیو سلامت نیز با موضوع یك جمله برای اقتدار و افتخار ایران با ارسال پیامك و تماس تلفنی در این برنامه مشاركت كردند.

برنامه پشت پلك صبح بامداد یكشنبه به تهیه كنندگی مرتضی میلانی، گویندگی امین ضیایی و نویسندگی فاطمه بی تقصیر از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد الی ۲ به روی آنتن رادیو سلامت رفت.

 

دیگر خبرها

  • از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۲۹ فروردین
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند
  • لحظه با عملیات غرور آفرین
  • افزایش رقابت میان برنامه سازان با جشنواره پژواک رادیو
  • برنامه «سرزمین من» از رادیو فرهنگ