Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم رضائیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تیم هندبال زغال سنگ البرز شرقی شاهرود برای نخستین بار در تاریخ هندبال بانوان استان سمنان در بین چهار تیم برتر لیگ یک کشور قرار گرفتند، تاکید کرد: زغال سنگ البرز شرقی با نتیجه ۳۳ بر ۲۹ تیم پرقدرت مس پاریز کرمان را شکست داد و توانست به عنوان تیم اول گروه دوی این رقابت‌ها به دور نیمه نهایی راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در گروه یک این رقابت‌ها پس از پایان هفته چهارم تیم آتریسا و تیم کیهان پایش ملایر و از گروه دو تیم زغال سنگ البرز شرقی شاهرود و تیم گچساران به دور نیمه نهایی سعود کردند تا تکلیف تیم‌های اول تا چهارم لیگ دسته یک بانوان کشور طی هفته‌های آتی مشخص شود.

رئیس هیئت هندبال استان سمنان گفت: روز گذشته و در چارچوب چهارمین دور از رقابت‌های لیگ هندبال دسته اول باشگاه کشور تیم کیهان پایش ملایر ۲۸ بر ۲۱ ریف اصفهان را شکست داد، صنعت مس پاریز ۲۷ بر ۲۱ لوله گستر اسفراین را برد زغال سنگ البرز شرقی شاهرود ۲۷ بر ۲۵ اورانیا شهرداری پیشوا تهران را شکست داد و شیشه قزوین ۲۵ بر ۱۸ نام‌آوران نوشهر را برد آتریسای تهران ۲۵ بر ۱۹ همیاری ارومیه را شکست داد و نفت و گاز گچساران تیم پرقدرت این رقابت‌ها ۳۳ بر ۱۹ سمای یزد را برد.

رضائیان با بیان اینکه رقابت‌های دور پنجم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در رشته هندبال امروز نیز در روز پنجم ادامه دارد، تاکید کرد: در رقابت‌های امروز تا این لحظه کیهان پایش ملایر ۳۱ بر ۱۷ نام‌آوران نوشهر را برد آتریسای تهران ۲۸ بر ۲۲ ریف اصفهان را شکست داد و مابقی رقابت‌ها نیز در جریان است.

کد خبر 5132597

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال بانوان ورزش و جوانان استان سمنان مسابقات هندبال شاهرود ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا گرگان شیراز بوشهر کرمانشاه شهرستان کرج شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا سانحه تصادف اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران زغال سنگ البرز شرقی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خدمات حوزه سلامت این استان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

رضا شریفی افزود: افتتاح اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی سیستان و بلوچستان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه‌ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد