Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد‌علی احمدی صبح امروز در نشست خبری گرامیداشت چهل‌ و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب یک حرکت پیرامون مسائل دینی، معنوی و عدالت است که در  سال ۱۳۵۷ به اوج خود رسید و هدف آن ایجاد حاکمیت دینی در کشور بود و رهبر این حرکت خود یک مرجع دینی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: در مسیر انقلاب، امام در برابر ذلت و خواری کشور ایستاد و مردم نیز در این مسیر با او همراه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب ۵۷، سران حکومت تصمیم داشتند که هر ۱۵ روز با سفرای کشورهای انگلستان و آمریکا نشست برگزار کنند تا سیاست‌گذاری‌های خود را از طریق آن‌ها پیگیری کنند اما با وقوع انقلاب این تصمیم اجرایی نشد.

به گفته احمدی پیروزی انقلاب را می‌توان مدیون عواملی همچون نصرت الهی، هدایت امام که خود نشات گرفته از آیات قرآن بود، اتحاد مردم و حرکت آن‌ها که حول محور اسلام بود و درایت دقیق امام دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان درباره دستاورد‌‌های انقلاب گفت: تغییر حاکم مستبد و دیکتاتور به حاکمی عادل، اسلام شناس، دلسوز و غیر وابسته به بیگانگان از مهم‌ترین نتایج این مسیر است.

وی درباره سیاست‌ها و ویژگی‌های برنامه‌های دهه فجر امسال هم اینطور گفت: باید در برنامه‌های خود فراگیری، شادی، وحدت آفرینی و امید‌ را قرار بدهیم؛ از دیگر شاخص‌های مهم برنامه‌ها توجه به جوانان و نوجوانان و برنامه‌های تعاملی با آن‌ها و توجه به کمک مومنانه و رفع مشکلات مردم است.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ۱۰۶ شهر استان ستادها و رابطین شورای هماهنگی تبلیغات در ارتباط با برنامه‌های دهه فجر جلسه برگزار کرده‌اند؛ وظیفه آن‌ها در ایام الله دهه فجر تبیین گفتمان و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

در ادامه این نشست خبری علیرضا منصوری نیز اظهار کرد: نیرو‌های مسلح در ایام الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی را مد نظر دارند، روز ۱۲ بهمن رژه موتور سواری از مقر‌های نیروی مسلح به سمت گلستان شهدا برگزار خواهد شد و ۱۶ بهمن عطر افشانی مزار شهدای دفاع مقدس توسط رده‌های مختلف نیرو‌ها انجام می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: در روز ۱۹ بهمن، پرسنل نیروی هوایی پایگاه هشتم شکاری به دیدار نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه استان می‌روند و ۲۰ بهمن ماه نیز برنامه اعزام گروه‌های پزشکی-بهداشتی را به مناطق محروم و ویزیت رایگان مردم این مناطق را داریم.

وی ادامه‌ داد: در روز ۲۲ بهمن نیز، با توجه به محدودیت های کرونایی برنامه حضور منسجم نیرو‌های مسلح به شکل خودرو و موتور را در سطح شهر داریم.

منصوری تصریح کرد: برنامه‌های سپاه صاحب الزمان (عج) در این دهه عبارتند از دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی برای دانشجویان، مسابقه‌های فرهنگی-هنری برای فرزندان کارمندان نیروی هوایی و سپاه و برگزاری مسابقات قرآنی برای فرزندان کارمندان نیرو‌های مسلح.

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: برنامه‌هایی از قبیل دیدار با زنان مشغول در نیروی انتظامی و برگزاری مسابقات ورزشی از پیش‌بینی‌های نیروی انتظامی برای ایام دهه فجر است.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌هایی از قبیل نشست‌های مجازی، تولید محتوای قوی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، راه‌اندازی ایستگاه‌های نما و نوا در سطح استان، تجلیل سراسری از بسیجیان فعال در قرارگاه سلامت و طرح شاید سلیمانی، نورافشانی در شب ۲۲ بهمن، برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب بیانیه گام دوم و برگزاری راهیان نور مجازی از اقدامات و برنامه‌های مجموعه بسیج در این ایام است.

منصوری در پایان خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات مهم در این ایام، آزادسازی زندانیان غیرعمد در سومین مرحله است که در مرحله اول آن ۵۵ زندانی و مرحله دوم ۴۵ زندانی از سوی سپاه پاسداران و با کمک بسیجیان و مردم آزاد شدند.

انتهای پیام/۳۲۱۲/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد علی احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان علیرضا منصوری دهه فجر اعلام برنامه های دهه فجر 99 شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان برنامه ها دهه فجر نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان (دومین مرحله در سال ۱۴۰۳) از ۲۷ فروردین در شهرستان ساری استان مازندران برگزار می‌شود.

این اردو که تا ۶ اردیبهشت ادامه دارد در هتل سالاردره ساری برپا خواهد شد.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: علی مومنی و علی یحیی پور (مازندران) مهدی رحیمی (البرز)
۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه)
۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان)
۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی و محمدماهان خرمکاه (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: علی رضایی و ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) مهدی یوسفی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) مسعود آسترکی (لرستان)
۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه)
۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) امیر عزیزپور (لرستان) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی)
۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی و عرفان علیزاده (مازندران)
۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی و مهدی بزرگ پور (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی)


سرمربی: غلامرضا محمدی
مربیان: داود رخش خورشید - سعید ابراهیمی - میثم مصطفی جوکار - سید احمد محمدی - جعفر دلیری - علی بحری
مربی بدنساز: بهمن میرزایی
ماساژور: سید مهدی ساداتی

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان بازگشایی می‌شود
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده جوانان در شهرستان مریوان
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند
  • نخستین اردوی تیم تپانچه جوانان و نوجوانان در سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۲ ورزشکار
  • برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در ساری