Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@16:53:17 GMT

مذاکره ایران و عمان برای گسترش روابط تجاری

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۵۶۳

رئیس کل بانک مرکزی در خصوص افزایش روابط بانکی و تجاری با تاکید بر ظرفیت‌های دو کشور با توجه به تحولات منطقه‌ای و بین المللی با استفاده از منابع جدید ارزی، با مقامات عمانی رایزنی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از بانک مرکزی، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در ادامه دیدار‌های خود با مقامات کشور عمان، صبح امروز در نشستی مشترک با رئیس بانک مرکزی عمان (طاهر سلیم الامری) و وزیر صنعت و تجارت این کشور (قیس بن محمد الیوسف) به بررسی راهکار‌های گسترش روابط اقتصادی دو کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست طرفین در خصوص افزایش روابط بانکی و تجاری با تاکید بر ظرفیت‌های دو کشور با توجه به تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی با استفاده از منابع جدید ارزی رایزنی کردند.   مذاکره ایران و عمان برای رفع موانع مبادلات پولی و مالی
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در ادامه مذاکره‌های دو روزه در مقسط جلسه مشترکی با رییس بانک مرکزی عمان و وزیر صنعت و تجارت این کشور برگزار و در آن بر ایجاد تمهید‌های لازم برای توسعه روابط تجاری و رفع موانع مبادلات پولی و مالی تاکید شد.

«عبدالناصر همتی» روز چهارشنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز (چهارشنبه- هشتم بهمن ماه ۹۹) در ادامه مذاکره‌های دو روزه در مقسط جلسه مشترکی با رییس بانک مرکزی عمان و وزیر صنعت و تجارت این کشور داشتیم.

وی ادامه داد: در این جلسه مذاکره‌های مهمی برای ایجاد تمهید‌های لازم برای توسعه روابط تجاری و رفع موانع مبادلات پولی و مالی انجام شد.

همتی نوشت: معاونان وزارتخانه‌های صنعت و بهداشت و درمان کشورمان و نیز معاون ارزی بانک مرکزی پیشنهاد‌ها و راهکار‌های خود برای روان سازی امر تجاری و بانکی را مطرح کردند.

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: روز گذشته نیز مذاکره‌های مفیدی با وزیر امور خارجه عمان انجام شد.

وی نوشت: مسئولان اصلی روابط مالی و تجاری بین المللی عمان در این جلسه‌ها علاقمندی جدی خود برای توسعه روابط راهبردی اقتصادی با ایران را بیان کردند.

 رئیس کل بانک مرکزی روز گذشته در رأس هیئتی شامل معاونان وزارتخانه‌های صمت و بهداشت به همراه معاون ارزی بانک مرکزی به منظور انجام مذاکرات در خصوص پیشبرد همکاری‌های بانکی و تجاری بین ایران و عمان عازم مسقط پایتخت این کشور شده است.

تأکید بر توسعه روابط اقتصادی و بانکی ایران و عمان و تعمیق روابط بانکی و تجاری دو کشور باتوجه به شرایط جدید بین‌المللی موضوع اصلی رایزنی‌های عبدالناصر همتی با مقامات عمانی است.   برچسب ها: گسترش روابط تجاری ، ایران ، عمان ، رئیس کل بانک مرکزی ، عبدالناصر همتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گسترش روابط تجاری ایران عمان رئیس کل بانک مرکزی عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی عبدالناصر همتی بانکی و تجاری ایران و عمان توسعه روابط روابط تجاری بین المللی دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

صبح امروز برخی رسانه‌های غیررسمی مدعی انتشار ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی توسط بانک مرکزی شده بودند.

کد خبر 845485 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم بانک مرکزی

دیگر خبرها

  • سفر رئیسی به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن