Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مطالبه‌گری با تخریب و مچ‌گیری تفاوت داشته و باید مراقب رعایت چارچوب‌ها باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در کارگاه‌ آموزشی گروه‌های جهادی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که با حضور مسئولان کشوری و استانی در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ "احترام به اجتماع، فرهنگ، حقوق افراد و جامعه" را فلسفه و منشاء امر به معروف و نهی از منکر خواند و اظهار داشت: مطالبه‌گری با تخریب و مچ‌گیری تفاوت داشته و باید مراقب رعایت چارچوب‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی احترام به دیگران را جزو ضروری‌ترین اصل دانست و با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: حضرت رسول اکرم(ص) فرمودند "هرکس برادر مؤمن و ایمانیش را احترام کند خداوند را احترام کرده است"، بنابراین حق و حقوق یکدیگر را رعایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به تفاوت‌های «حق‌الله» و «حق‌الناس» پرداخت و تصریح کرد: حق‌الله با یک توبه و از جانب خدای متعال بخشیده می‌شود اما بخشیده شدن حق‌الناس، منوط به جلب رضایت صاحبان حق است.

وی با تاکید بر اینکه باید در همه کارها آبرو و احترام یکدیگر را حفظ کنیم،  افزود: رعایت احترام باعث محبت بیشتر، جامعه بهتر و شایسته خواهد شد اما کسی که نتواند حقوق دیگران را رعایت کند، باید مراقب آن فرد بود. 

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه کسی که به حقوق دیگران احترام نگذارد، یک انسان مستکبر است؛ ادامه داد: برخی افراد علاوه‌بر عدم رعایت احترام مردم، خودرأی و نظر خود را بر دیگران ترجیح می‌دهد کما اینکه اشتباه هم باشد.

102گروه مطالبه‌‌گری مشکلات مردم در استان کردستان تشکیل شدنماینده ولی‌فقیه در کردستان: مشکلات مردم "نایسر" را از مسئولان مطالبه‌گری می‌کنیم

نماینده ولی فقیه در استان کردستان "احترام به جسم و جان؛ مال؛ ناموس و آبرو" افراد و مومنان را 4 اصل ضروری برشمرد و تاکید کرد: باید انسان آبروی دیگران را حفظ کند چرا که بیان هر لغزشی قابل بیان نیست اما متأسفانه گاهی این اتفاقات و رفتارهای تأسف‌بار از برخی افراد برای زیرآب زنی سربار می‌زند که خلاف شرافت و انسانیت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با یادآوری اینکه همه ما در روز قیامت باید در برابر وجدان، اعمال و رفتارمان پاسخ‌گو باشیم؛ تاکید کرد: باید علاوه‌بر حفظ آبرو، از آبروی دیگران نیز دفاع کنیم چرا که این یک وظیفه انسانی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان امانتداری و رعایت موازین اخلاقی را یک اصل دانست و یادآور شد: برخی افراد فساد کرده، رشوه داده، فریب‌کاری و به اموال دیگران و بیت‌المال خسارت زده اما عین خیالشان نیست در حالی‌که اینها آزاردهنده است.

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: رژیم صهیونیستی به این باور رسیده که توان مقابله با ایران را ندارد و شیطنت های بعدی با پاسخ همراه خواهد بود البته دشمن جنگ روانی راه می‌اندازد ولی نمی توانند کاری کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام امروز _جمعه، سی‌ویکم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نهاد در دوران انقلاب اسلامی خوش درخشیده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یک نهاد پرتوان و شجره قوی و مقتدر است که نه فقط در عرصه نظامی، بلکه در تمام عرصه‌ها از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع جانانه کرده است.

وی ادامه داد: به برکت امام (ره) و بصیرت مردم انقلاب اسلامی شکل گرفت و خداوند زمینه حفظ آن را فراهم کرد، امروز سپاه کنار ارتش و نیروی انتظامی یار و یاور انقلاب اسلامی است و این‌ها از الطاف الهی به این انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مسئله حجاب در جامعه، گفت: دست دشمن در مشکلات عفاف و حجاب آشکار است، دشمن در جنگ نرم نقش ایفا می‌کند و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق به فضل پروردگار به طوری موفق بوده است که رژیم صهیونیستی در مانده شده است، افزود: در شرایطی موشک‌های ایران به زمین برخورد که پایگاه هوایی نواتیم از حفاظ‌ترین پایگاه‌های روی کره زمین است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: رژیم صهیونیستی به این باور رسیده که توان مقابله با ایران را ندارد و شیطنت‌های بعدی با پاسخ همراه خواهد بود البته دشمن جنگ روانی راه می‌اندازد ولی نمی‌توانند کاری کند.

حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: نباید در جنگ روایت‌ها فریب بخورد آنها می‌خوانند این عملیات را کوچک بشمارند.

وی با اشاره به در گذشت سردار سرفراز دفاع مقدس محمد کیانی افزود: استمرار و خستگی ناپذیر بودن، بی‌حاشیه بودن و نگاه عمیق ولایی و سالم، حضور اجتماعی در همه عرصه‌ها، بی توقع بودن و اخلاص او مکمل کننده جهاد دفاع مقدس جمعی بود، همه این ویژگی‌ها دل‌ها را به سمت خود کشید و آن تشیع بزرگ اتفاق افتاد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به مشکلات در حوزه طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: حرف‌های افرادی که در حوزه مسکن مسائلی دارند باید شنیده شود و راه حلی برای مسائل پیدا شود.

کد خبر 745972

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • آنچه باید درباره اختلال شخصیت ضد اجتماعی و عوامل بروز آن بدانید
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب