Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@22:50:36 GMT

دبیر: کشتی اردبیل حال خوبی ندارد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۶۸۲

دبیر: کشتی اردبیل حال خوبی ندارد

گروه استان‌ها-رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی اردبیل به رغم گذشته پر افتخار، حال وروز خوبی ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش استان،  علیرضا دبیر امروز با حضور در استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  خوشحال هستم که سفر دوروزه به استان پرافتخار اردبیل را دارم تا در دیار قهرمانان و پهلوانان، راه چاره ای برای برون رفت از مشکلات در عرصه کشتی پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به افتخارات این استان در رشته‌های کشتی فرنگی، فوتبال و وزنه برداری اشاره کرد و بیان کرد: کشتی اردبیل اوضاع واحوال خوبی نداردوباید در احیا جایگاه اردبیل در کشتی فرنگی آستین ها را بالا بزنیم.

تیم کشتی آزاد جوان در اوکراین، مدعیان در ایتالیااولین سالگرد شهید گمنام فدراسیون کشتی برگزار شدورود 32 فروند کشتی حامل کالای اساسی به بندر امام خمینی /ثبت رکورد بی‌سابقه تخلیه کالاهای اساسی‌

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد:در این سفر سعی داریم تا با رایزنی با مسئولان استانی و دلسوزان منطقه به توانمندی رشته کشتی کمک کنیم.

دبیر حمایت از ورزش اول کشور را خواستار شد و گفت: برای افتخار آفرینی  جوانان کشورمان در کشتی باید زیر ساخت ها را فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی در سفر دوروزه به اردبیل در کنار دیدار با اهالی کشتی در نشست با مسولان استان به ضرورت حمایت از این رشته تاکید خواهد کرد.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی مقام ارشد امنیتی اوکراین را برکنار کرد

رئیس‌جمهور اوکراین در حکمی، دبیر شورای امنیت و دفاع ملی اوکراین را از سمت خود برکنار کرد.

به گزارش ایسنا، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در حکمی «اولکسی دانیلوف» دبیر شورای امنیت و دفاع ملی اوکراین را از سمت خود برکنار کرد.

قرار است از این پس «اولکساندر لیتویننکو» رئیس سرویس اطلاعاتی اوکراین به‌جای دانیلوف، مشغول به‌کار شود.

هنوز دلیل این تغییر مشخص نشده است.

زلنسکی چندی پیش و پس از اختلاف با «والری زالوژنی» فرمانده نیروهای مسلح اوکراین، او را برکنار و «الکساندر سیرسکی» را جایگزین او کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • تصمیم مهم ناتو برای ساقط کردن موشک های روسیه/اخراج دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین
  • زلنسکی مقام ارشد امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم