Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم فلاح زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پس از همه‌گیری ویروس کرونا،  استفاده از خدمات و شبکه مخابراتی برای سلامت، آموزش، اقتصاد و دیگر فعالیت‌های اجتماعی مردم امری ضروری و  اجتناب ناپذیر شده است، در همین راستا به منظور پایداری شبکه و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان به منظور جلب رضایت مندی، عملیات بهبود و ارتقای اینترنت پهن خانگی در شهرستان‌های دزفول، شوش، شوشتر و اندیمشک در دستور کار مخابرات منطقه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی گفت: با تلاش کارشناسان حوزه شبکه مخابرات منطقه خوزستان عملیات ارتقای شبکه دیتای مشترکان در این شهرستان ها با برقرار کردن لینک ۱۰GE جدید( ۱۰ گیگا بایت) بر بستر سیستم انتقال و با افزایش پهنای باند انجام شد. 
فلاح زاده ادامه داد: با زیاد شدن پهنای باند و ارتقای شبکه دیتا، مشترکان اینترنت adsl خانگی در این شهرستان‌ها از خدمات با کیفیت مطلوب و افزایش سرعت تبادل اطلاعات دیتا بهره‌مند شدند. 

با توسعه شبکه مخابراتی در زمان شیوع ویروس کرونا، بستر ارتباطات مورد نیاز جامعه تامین شده و بنا به شرایطی پیش آمده، بیشتر فعالیتهای روزانه مردم با استفاده از شبکه‌های مخابراتی و ارتباطی انجام می‌شود.

برچسب‌ها ارتباطات شرکت مخابرات ایران خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات شرکت مخابرات ایران خوزستان ارتباطات شرکت مخابرات ایران خوزستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!

مدیرعامل توانیر از اعطای جایزه خودرو به مشترکانی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند به قید قرعه خبر داد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: برای تابستان امسال ۴۷ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه تعرفه برق در سال ۱۴۰۳ هیچ تغییری نخواهد داشت، گفت: کسانی که بیش از ۲.۵ برابر الگو مصرف برق دارند، به ازای هر کیلووات ساعت مازاد بر ۲.۵ برابر الگو، ۲۷۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد که مطابق با قیمت خرید برق تجدیدپذیر‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: این مشترکان که حدود یک میلیون مشترک هستند تا پیش از تابستان به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شوند و در صورت ادامه پرمصرفی قطعا با قبوض سنگین برق مواجه خواهند شد.

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته