Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@06:11:42 GMT

رسانه آمریکایی: پنس جایی برای زندگی ندارد!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۷۱۸

رسانه آمریکایی: پنس جایی برای زندگی ندارد!

بیزینس اینسایدر به نقل از جمهوریخواهان نزدیک به معاون ترامپ اعلام کرد، معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده مکان دائمی برای زندگی ندارد.

به گزارش ایسنا، به گفته آنها ، خانواده پنس پس از خارج شدن از محل اقامت معاون رئیس جمهور در رصدخانه نیروی دریایی ایالات متحده، جایی برای رفتن نداشتند.

یک مشاور دونالد ترامپ تا آنجا پیش رفت که گفت مقام سابق بی خانمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشاور به بیزینس اینسایدر (وب‌گاه خبری آمریکایی)  گفت: "او خانه‌ای ندارد ، جایی برای زندگی ندارد".

این فرد در میان چندین جمهوری خواه است که از این که معاون سابق رئیس جمهور نه محل زندگی دائمی دارد و نه شغلی، ناراحت است. یکی از دستیاران پنس گفت که خانواده قصد دارد تا شش ماه آینده بین ایندیانا و واشنگتن در رفت و آمد باشد و پس از آن برای همیشه به ایندیانا نقل مکان می کند. دستیار اما از ذکر محل دقیق خودداری کرد.

دو جمهوریخواه نزدیک به معاون رئیس جمهور سابق گفتند پنس در خانه برادرش در کلمبوس ، ایندیانا اقامت دارند. منبع دیگری به بیزینس اینسایدر گفت که این خانواده در خانه نوسازی شده که فرماندار فعلی ایندیانا ، اریک هولکامب ، از آن به عنوان تفرجگاه استفاده می‌کند، ساکن می‌شود. اما برای آن پنس نیاز به اجازه دارد. سخنگوی هولکومب به سوالات در مورد اینکه آیا فرماندار به معاون سابق رئیس جمهور اجازه ماندن در کابین را داده است ، پاسخ نداد.

پنس در سال 1999 یک خانه خانوادگی در ادینبورگ ، ایندیانا خریداری کرد. در سال 2000 ، زمانی که وی کرسی در منطقه دوم کنگره ایندیانا را به دست آورد ، خانواده قبل از بازگشت به ایالت به واشنگتن نقل مکان کردند و یک دهه زندگی کردند. وقتی پنس فرماندار شد ، خانواده به خانه خود نقل مکان نکردند ، بلکه در عوض یک عمارت مجلل اجاره کردند.

فرم های افشای مالی که او هر ساله پس از معاون شدن به عنوان رئیس جمهور ثبت می کرد ، نشان می داد که وی هیچ دارایی از جمله خانه ای در ادینبورگ ندارد. مشخص نیست که خانواده چه زمانی آن را فروخته اند.

بیزینس اینسایدر گزارش داد که این خانواده طی یک دهه خانه ای نداشته اند. این پایگاه به تیم بررسی دونالد ترامپ استناد می کند که گفته است برخلاف سایر مقامات ، پنس هرگز ثروتمند نشده و حتی در گذشته مشکلات مالی نداشته است. گفته می شود که آنها با ورشکستگی شرکت نفت برادرش 700 هزار دلار ضرر کردند. گفته می شود این خانواده هنگام پرداخت وام های دانشجویی فرزندانشان تلاش می کردند.

لینک کوتاه: asriran.com/003Dho

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بیزینس اینسایدر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد تهران شد

آیت‌الله رئیسی پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعا ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان ایران و پاکستان بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

همچنین مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • ترویج سبک زندگی اسلامی سبب استحکام بنیان خانواده می‌شود
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم