Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری یاست جمهوری یکی از شرکت‌های واحد فناور مستقر در مرکز رشد مراغه در جمع شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت.



به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت «رنگینه بنیان صوفی»، واحد فناور مستقر در مرکز رشد واحد‌های فناور مراغه در جمع شرکت‌های دانش‌بنیان کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معروفی آذر، رئیس مرکز رشد واحد‌های فناور مراغه با اعلام این خبر افزود: این شرکت توانسته است در کسب دانش فنی تولید رنگینه در مقیاس نیمه صنعتی، مجوز دانش‌بنیانی نوپای نوع ۱ را دریافت و از مزایای آن بهره‌مند شود.
معروفی آذر ادامه داد: شرکت رنگینه بنیان صوفی با مدیرعاملی حمیدرضا صنعتی از جمله واحد‌های فعال فناور در حوزه صنایع شیمیایی این مرکز است.

وی اضافه کرد: این شرکت اولین شرکتی است که در این مرکز مجوز دانش‌بنیان دریافت کرده است و ۵ شرکت فناور دیگر درحال طی مراحل نهایی ارزیابی برای تبدیل به دانش‌بنیان شدن هستند.
رئیس مرکز رشد واحد‌های فناور مراغه تصریح کرد: این مرکز با در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی مناسب در زمینه جذب و همراهی شرکت‌های فناور در تمامی حوزه‌های مورد نیاز کشور فعالیت می‌کند و امکان پذیرش در این مرکز با اخذ امتیاز از کمیته جذب و تایید شورای فناوری وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانش بنیان مرکز رشد فناوری شرکت های دانش بنیان مرکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های اساسی استان یزد است

استاندار یزد گفت: گفت: یک شرکت دانش‌بنیان به اندازه یک واحد تولیدی برای استان ارزشمند است؛ بنابراین منابع، مجوزها، تسهیلات و کمک‌های اعتباری را در مسیر تقویت زیست بوم علم و فناوری ساماندهی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مهران فاطمی شامگاه _دوشنبه بیست و هفتم فروردین_ در نشست با ۱۰ شرکت دانش‌بنیان، فناور و خلاق استان یزد با بیان اینکه مسئله دانش بنیان جزو اولویت‌های اساسی استان یزد است، اظهار کرد: مسیر نجات، توسعه و پیشرفت استان از دروازه دانش‌بنیان و فناوری می‌گذرد؛ بنابراین مجدانه مسائل این حوزه را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: یک شرکت دانش‌بنیان به اندازه یک واحد تولیدی برای استان ارزشمند است؛ بنابراین منابع، مجوزها، تسهیلات و کمک‌های اعتباری در اختیار را در مسیر تقویت زیست بوم علم و فناوری ساماندهی خواهیم کرد.

استاندار یزد با اشاره به پیگیری مجدانه طرح جامع پارک علم و فناوری استان یزد، اضافه کرد: تاکنون برای واگذاری اراضی به شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق تسهیلات ویژه‌ای ایجاد شده است.

فاطمی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت و درخشش زیست بوم علم و فناوری استان در سطح کشور و منطقه عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا چرخ توسعه و پیشرفت استان بالنده‌تر از گذشته، بر مدار دانش‌بنیان و فناوری حرکت کند.

کد خبر 744998

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز
  • کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب بومی سازی شد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های اساسی استان یزد است
  • تولید و تجاری‌سازی ۱۷ محصول از گیاهان دارویی توسط یک شرکت فناور
  • صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟
  • نحوه دریافت تسهیلات غول‌های فناور/ ۳ فناوری اولویت‌دار مورد حمایت صندوق نوآوری کدامند؟
  • خرید تضمینی راهکاری برای بهره‌برداری از فناوری بومی/صفی از شرکت‌های خوش‌نام برای دانش‌بنیان شدن
  • راه‌اندازی «مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوانتومی» در آینده نزدیک
  • دهقانی: مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوآنتومی راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت ۴۴ هسته و واحد فناور در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد